W ciągu ostatnich dwóch tygodni – 14 i 21 października – nowe sklepy Netto w formacie 3.0 przywitały pierwszych klientów w Bogatyni (woj. dolnośląskie), Brzozowie (woj. podkarpackie), Dzierżoniowie (woj. dolnośląskie), Gostyniu (woj. wielkopolskie), Mikołowie (woj. śląskie), Nidzicy (woj. warmińsko-mazurskie), Opolu (woj. opolskie), Pabianicach (woj. łódzkie), Skierniewicach (woj. łódzkie), Sokołowie Podlaskim (woj. mazowieckie), Suchedniowie (woj. świętokrzyskie), Toruniu (woj. kujawsko-pomorskie) i Trzebnicy (woj. dolnośląskie).
Sklepy w Brzozowie, Mikołowie, Nidzicy, Sokołowie Podlaskim i Suchedniowie są pierwszymi sklepami sieci w danych miastach. Otwarcie placówek wiąże się z realizacją ambitnej strategii Netto, zgodnie z którą sieć pragnie zwiększyć swoją obecność m.in. we wschodniej Polsce. Do tej pory – w porównaniu z innymi regionami kraju – funkcjonowało tu stosunkowo niewiele sklepów Netto.
Bogatynia, Gostyń, Dzierżoniów, Pabianice i Trzebnica mogą pochwalić się obecnie dwoma sklepami Netto każdy, a Skierniewice trzema. Z kolei mieszkańcy Opola udający się na zakupy do Netto mogą wybierać dogodny dla nich sklep już spośród czterech lokalizacji, a Torunia – aż z pięciu. Dodatkowo, w nowo otwartych sklepach Netto w Mikołowie, Opolu i Toruniu zamontowane zostały kasy samoobsługowe zwiększające komfort kupujących i przyspieszające proces robienia zakupów.
Wszystkim otwarciom towarzyszyły, jak zawsze, liczne promocje sięgające nawet blisko 60 proc. obowiązujące od czwartku (dnia otwarcia) do następującej po nim soboty.
Wszystkie nowo otwierane placówki Netto powstają oczywiście zgodnie z czerpiącym inspirację ze skandynawskiego stylu formatem 3.0, z którego słynie sieć. Charakteryzuje się on przyjazną, spokojną atmosferą, którą gwarantują m.in. szerokie alejki i neutralne oświetlenie, a także dobrze widoczne, a jednocześnie stonowane oznaczenia promocji.
Jednak sklepy Netto 3.0 to nie tylko przyjemna aranżacja wnętrz, ale przede wszystkim bogata oferta w atrakcyjnych cenach, w której każdy znajdzie coś dla siebie. Znakiem rozpoznawczym jest asortyment „Z Zieleniaka Netto”, w ramach którego klienci mają do dyspozycji aż 150 rodzajów zawsze świeżych warzyw i owoców. Netto stale rozwija także swoją „Półkę zdrowia”, na której kupujący znajdą bogaty wybór produktów bezglutenowych, bezlaktozowych, bezcukrowych, a także BIO.
Łącznie w ofercie Netto znaleźć można aż 3000 produktów, z czego ok. 1000 produktów stale rozwijanych marek własnych – m.in. „Prosto z zagrody” (wybór mięs pochodzenia wyłącznie polskiego w ekologicznych opakowaniach), „Hello Sensitive” (bezzapachowe, nie wykorzystujące barwników, hipoalergiczne produkty dla najmłodszych), Miletto (oparty na tradycyjnych recepturach nabiał) czy Premieur (wysokiej jakości wykwintne produkty takie jak sery, wędliny, owoce morza, kawy i słodkości).
Sklepy Netto to także produkty z tzw. linii non-food, czyli wyposażenie domowe, AGD, a nawet meble. Oferta ta zmienia się cyklicznie.
Zgodnie z przesłaniem Netto – „Prawdopodobnie najtańszy dyskont w Polsce” – eksperci sieci sprawdzają co tydzień ceny ponad 500 popularnych produktów dostępnych na rynku, by móc udzielić kupującym gwarancji dyskontowej ceny. Dodatkowo w każdym tygodniu przygotowywane są specjalne promocje obejmujące zarówno produkty spożywcze jak i te non-food. W efekcie kupujący mają pewność niskich cen, mnożąc oszczędności podczas codziennych zakupów.
Adresy i godziny funkcjonowanie nowych sklepów Netto:
Bogatynia
ul. Daszyńskiego 43a
Pon.–sob.: 6–22
Pabianice
ul. Łaska 30
Pon.–sob.: 6–22
Brzozów
ul. Bohaterów II Wojny Światowej 9
Pon.–sob.: 6–22
Skierniewice
ul. Lelewela 8/10
Pon.–sob.: 6–22
Dzierżoniów
ul. Świdnicka 71
Pon.–sob.: 6–22
Sokołów Podlaski
ul. Lipowa 52
Pon.–sob.: 6–22
Gostyń
ul. Leszczyńska 4
Pon.–sob.: 6–22
Suchedniów
ul. Zagórska 1A
Pon.–sob.: 6–22
Mikołów
ul. Młyńska 7a
Pon.–sob.: 6–22
Toruń
ul. Reja 15
Pon.–sob.: 6–23
Nidzica
ul. Traugutta 24
Pon.–sob.: 6–22
Trzebnica
ul. Siostry Hilgi Brzoski 4
Pon.–sob.: 6–22
Opole
ul. Grota-Roweckiego 15
Pon.–sob.: 6–2