Sieć SPAR zakończyła rebranding kolejnych dwóch supermarketów. Sklep w Poznaniu przy ul. Hetmańskiej jest zlokalizowany w centrum handlowym i jest prowadzony przez partnera detalicznego. Sala sprzedaży ma powierzchnię 760 mkw., do dyspozycji klientów jest 6 kas, w tym 2 samoobsługowe. EUROSPAR w Gdańsku przy ul. Kołobrzeskiej, który znajduje się w obiekcie handlowym, posiada powierzchnię sali sprzedaży o wielkości 1566 mkw. Sklep posiada do obsługi 5 kas. W obu lokalizacjach oferowany jest szeroki wybór warzyw i owoców, wyrobów tradycyjnych oraz artykułów spożywczych, nabiałowych, alkoholowych, chemicznych i przemysłowych. Dostępne są produkty regionalne oraz marki własnej SPAR.
Klienci w placówkach SPAR mogą kupić polskie produkty w atrakcyjnych cenach, a także bardzo dobrej jakości wyroby pod marką własną SPAR, których asortyment jest wciąż rozwijany. Sieć SPAR dynamicznie rozwija się w całej Polsce i szuka kolejnych lokalizacji.
W naszej sieci w Polsce mamy 4 formaty pod względem wielkości oraz lokalizacji: największy EUROSPAR, następny pod względem wielkości SPAR Supermarket oraz mniejsze formaty: SPAR Express i SPAR Mini. Jesteśmy obecni w całej Polsce i bardzo mnie cieszy, że są to zarówno duże miasta, średnie i małe miejscowości, a nawet wsie. Nasz koncept doskonale pasuje do każdego miejsca, bo stawiamy przede wszystkim na lokalność. Zachęcamy klientów, by testowali bardzo wysokiej jakości produkty naszej marki własnej SPAR oraz korzystali z codziennie świeżych owoców, warzyw, pieczywa, serów czy wędlin. Przykładamy ogromną wagę do tego, aby każdy mógł znaleźć swoje ulubione produkty w dobrych cenach
– podkreśla Wayne Hodson, prezes zarządu Wasz Sklep SPAR.