KiK: „rozwój” odmieniamy przez wszystkie przypadki

2023-09-20 | 16:01

Sklepy, oferujące szeroką ofertę produktów w bardzo atrakcyjnych cenach, znane pod pojęciem value retailers od lat cieszą się w Polsce dużą popularnością. Sieć sklepów KiK to jeden z wiodących przedstawicieli tego sektora, który tylko w tym roku uruchomił sklep internetowy i wprowadził atrakcyjny program lojalnościowy myKiK, wszystko to połączone z dalszymi otwarciami sklepów stacjonarnych. O tym, jak prezentują się dalsze plany marki opowiada Jan Skowron, nowy dyrektor zarządzający sieci.

Blisko 30-letnia historia pisana w kilkunastu krajach Europy, rosnąca liczba sklepów, która przekroczyła już dawno liczbę 4.000 miejsc, w których „Klient jest Królem”, a zakupy zrobimy korzystnie, modnie i z pomysłem. Sieć sklepów KiK, bo o niej mowa, od ponad 10-ciu lat z sukcesem kształtuje sektor value retailers w Polsce i nie zamierza się zatrzymywać, o czym zapewnia dyrektor zarządzający sieci sklepów KiK, Jan Skowron.

– Sektor value retailers stanowi coraz poważniejszą część rynku w Polsce, a my konsekwentnie, od ponad 10 lat wspieramy ten rozwój na wielu płaszczyznach. Przede wszystkim poprzez otwarcia kolejnych sklepów, by dać jak największej liczbie klientów możliwość zrobienia zakupów jak najbliżej miejsca zamieszkania, ale także przez oferowanie klientom coraz to nowych doświadczeń. Choć zmierzamy w kierunku 500 sklepów w całej Polsce, wiemy, że wciąż jeszcze jest przestrzeń na kolejne salony naszej sieci.  W tym roku otworzyliśmy nowy etap dla KiK Polska, a może nawet i całego sektora value retailers w naszym kraju, uruchamiając sklep internetowy. Choć na dokładne podsumowania przyjdzie jeszcze czas, już po kilku miesiącach funkcjonowania sklepu online nie mamy wątpliwości, że była to właściwa decyzja

– mówi Jan Skowron, dyrektor zarządzający sieci sklepów KiK

Nowa jakość doświadczeń

Pierwsza połowa 2023 roku podwójnie wzmocniła customer experience, oferowane przez sieć sklepów KiK – poza sklepem internetowym, brand uruchomił program lojalnościowy myKiK, który od pierwszych dni cieszy się ogromną popularnością.

– Rozwój sektora tzw. dyskontów niespożywczych wpływa także na to, że możemy dotrzeć do kolejnych grup klientów. Choć atrakcyjna cena jest nadrzędną wartością naszej oferty, to od dawna udowadniamy, że wybierając tańsze produkty klient nie musi, a nawet nie powinien rezygnować z jakości. Najlepszym tego potwierdzeniem jest fakt, że w ramach naszej oferty tekstylnej można znaleźć m.in. produkty wykonane z certyfikowanej bawełny organicznej. Aktywność w mediach społecznościowych, w tym prowadzenie działań z influencerami wspiera nas w inspirowaniu potencjalnych i obecnych klientów, poprzez pokazywanie dostępnych produktów w realnych aranżacjach czy gotowych stylizacjach. Wszystko to sprawia, że poszerza się grono odbiorców naszej oferty – począwszy od tych, którzy lubią robić zakupy w niskich cenach, przez tych ceniących swój czas, aż po tych, którzy szukają najbardziej atrakcyjnej relacji jakości do cenymówi Jan Skowron i dodaje: tak szeroko zakrojony zakres działań, połączony z niesłabnącą ekspansją sklepów nie byłby możliwy, gdyby nie zespół KiK. Dziś zatrudniamy ponad 2.500 osób, co czyni nas jednym z największych pracodawców w Polsce, a ta liczba będzie tylko wzrastać.

Najbliższy cel ekspansyjny KiK to osiągnięcie 650 sklepów w Polsce, choć marka podkreśla, że jest to raczej kierunkowa działań, a nie ich finał. W ostatnim czasie nastąpiła zmiana u sterów KiK. Stanowisko dyrektora zarządzającego objął Jan Skowron – doświadczony manager, od ponad 15 lat związanym z handlem detalicznym i hurtowym w Europie i Ameryce Północnej. W poprzednich latach zarządzał markami odzieżowym w centralnej Europie, pełniąc stanowisko managing directora.

Tagi: KiK Jan Skowron
Oceń artykuł:

Źródło: KiK

KiK: „rozwój” odmieniamy przez wszystkie przypadki

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.