Kaufland z nowym kanałem komunikacji – sieć zadebiutowała na WhatsAppie

2024-01-08 | 13:32

Kaufland uruchomił nowy kanał nadawczy w aplikacji WhatsApp. To kolejny pomysł sieci na aktywność w mediach społecznościowych, dzięki której może być jeszcze bliżej swoich klientów. Komunikacja na platformie ma charakter rozrywkowy, a treści prezentowane w aplikacji to dedykowane memy, zdjęcia i krótkie filmy. Do tej pory kanał zgromadził już ponad 27 tys. obserwujących, a ich grono stale się powiększa. 

Nowy kanał nadawczy na WhatsAppie to kolejne działanie sieci Kaufland, które zrzesza społeczność i w oryginalny sposób przybliża jej różne aktualności. Treści mają charakter rozrywkowy i angażują swoich odbiorców, którzy stanowią już spore grono, bo ponad 27 tys. obserwujących. 

Naszym zamysłem na pojawienie się w kolejnym kanale komunikacji jest dotarcie do obecnych i potencjalnych klientów z zabawnymi i ciekawymi treściami. Na naszym kanale nadawczym  publikujemy m.in. memy, sondy, typowo rozrywkowe viralowe posty nawiązujące do bieżących wydarzeń czy kalendarza. Odbiorcy mogą na nie reagować za pomocą często używanych dziś emotikonów. Cieszymy się, że pierwsze publikacje zdobyły tak duży odzew. Na ten moment badamy potencjał tego medium, aby móc wykorzystywać je jak najlepiej. Naszym priorytetem jest bezpośredni kontakt z odbiorcami – chcemy łączyć społeczność poprzez treści humorystyczne, pokazując tym samym sieć Kaufland jako markę nowoczesną i otwartą na bezpośrednią komunikację z klientami mówi Marta Rumak, dyrektor Działu Digital w Kaufland Polska.

Jak znaleźć Kaufland na WhatsAppie?

Aby obserwować kanał sieci Kaufland na WhatsAppie, wystarczy otworzyć aplikację w telefonie, kliknąć „Uaktualnienia” w lewym dolnym rogu, wyszukać „Kaufland Polska” wśród kanałów i wybrać „Obserwuj”. Jeżeli na bieżąco chcemy otrzymywać powiadomienia o nowych wiadomościach, należy je włączyć, klikając dzwoneczek znajdujący się w prawym górnym rogu kanału. 

Sieć Kaufland jest także aktywna na innych profilach społecznościowych, takich jak Facebook, LinkedIn, Instagram, Pinterest czy TikTok, a każdy z tych kanałów ma swój unikalny charakter – można znaleźć tam wiele inspirujących sezonowych przepisów oraz informacje o nowych produktach i aktualnych ofertach. Oprócz dostarczania dużej dawki śmiechu, kanały te promują także zbliżające się festiwale i ważne wydarzenia.

Tagi: Kaufland Marta Rumak
Oceń artykuł:

Źródło: Kaufland

Kaufland z nowym kanałem komunikacji – sieć zadebiutowała na WhatsAppie

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.