Kaufland startuje z kampanią „Tylko bałwan przepłaca”

2021-01-11 | 09:00

Dla 86% Polaków, którzy odwiedzają sklepy stacjonarne, ważnym czynnikiem wpływającym na ich decyzje zakupowe są promocje . Badania pokazują, że zwykle jesteśmy z nimi na bieżąco. Nawet 84% konsumentów regularnie korzysta z gazetek promocyjnych . Kaufland wychodzi naprzeciw oczekiwaniom wszystkich łowców okazji, ogłaszając start kampanii „Tylko bałwan przepłaca", w ramach której pokaże klientom, jak oszczędzać. Jest to kolejna akcja promocyjna, z których sieć jest znana, o czym świadczy nagroda Blix Awards 2020 w kategorii Promocja roku.  

Tylko bałwan przepłaca – klienci Kaufland nie muszą
Kreacje reklamowe zadebiutowały 7 stycznia, a wizerunek uśmiechniętego bałwanka – głównego bohatera kampanii „Tylko bałwan przepłaca” – pojawi się we wszystkich kluczowych kanałach komunikacji: w sieci, mediach społecznościowych, radiu, prasie, gazetkach promocyjnych oraz telewizji. Dzięki holistycznej strategii kampania dotrze do wszystkich grup konsumentów, prezentując im najatrakcyjniejsze cenowo promocje w sklepach Kaufland.

Poprzez kreacje reklamowe sieć przekonuje, że „Tylko bałwan przepłaca”, a każdy klient może tego łatwo uniknąć. Wystarczy, że skorzysta z szerokiej oferty obejmującej setki artykułów w konkurencyjnych cenach. Przeceny dotyczą produktów z kategorii XXL, asortymentu marki własnej, jak na przykład Kaufland K-Classic, jak również artykułów cenionych marek producenckich. Kampania nawiązuje również do Programu Bonusowego PAYBACK. Posiadacze zarejestrowanych kart mogą liczyć na pojawiające się co tydzień, dedykowane okazje, a także wziąć udział w konkursie, który pozwala stać się Punktowym Milionerem.

Regularnie organizujemy różnorodne akcje promocyjne z myślą o wszystkich grupach klientów Kaufland. Konsumenci zdecydowanie doceniają nasze działania, gdyż w oparciu o ich opinie otrzymaliśmy prestiżową nagrodę Blix Awards w kategorii Promocja roku 2020. Mając na uwadze fakt, że Polacy są skłonni oszczędzać, ale zarazem chcą korzystać z asortymentu wysokiej jakości, świeżości oraz w szerokim wyborze, zorganizowaliśmy kampanię „Tylko bałwan przepłaca”. Wielokanałowa komunikacja z udziałem uśmiechniętego bohatera ma na celu zaprezentowanie klientom najlepszych okazji w sklepach Kaufland

– mówi Jerzy Piątek z Działu Komunikacji Kaufland Polska. 

Zostań Punktowym Milionerem z Kaufland i PAYBACK
Równolegle z kampanią na początku roku startuje również konkurs Punktowy Milioner, który został pomyślany jako specjalna promocja dla posiadaczy zarejestrowanych kart PAYBACK. Łączna pula nagród w konkursie wynosi 4 miliony punktów PAYBACK o równowartości 40 tysięcy złotych. Aby wziąć udział w konkursie, należy wymienić minimum 100 punktów PAYBACK na zakupy w sklepach Kaufland, a następnie odpowiedzieć na pytanie opublikowane na stronie www.kaufland.pl/milioner. Konkurs składa się z czterech etapów, a zadania konkursowe zmieniają się co tydzień. Komisja wytypuje autora najbardziej kreatywnej odpowiedzi na każde z nich, nagradzając zwycięzcę 1 milionem punktów PAYBACK.

Tagi: Kaufland Jerzy Piątek
Oceń artykuł:

Źródło: Kaufland

Kaufland startuje z kampanią „Tylko bałwan przepłaca”

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.