Kaufland promuje regionalne produkty i lokalnych dostawców

2023-06-23 | 07:57

„To, co dobre, jest blisko” — takim hasłem Kaufland przekonuje klientów do szerokiej oferty artykułów spożywczych pochodzących od lokalnych producentów i dostawców. W swojej najnowszej kampanii sieć podkreśla, że kupując artykuły regionalne, konsumenci nie tylko otrzymują produkty najwyższej świeżości, ale też wspierają rozwój miejscowych przedsiębiorców.

Jak pokazują badania, polscy konsumenci często zwracają uwagę na miejsce wytworzenia żywności, a ponad dwie trzecie z nich lubi potrawy przygotowywane z lokalnych produktów i wybiera w sklepach tego typu asortyment .

Aby jak najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów, Kaufland we wszystkich swoich sklepach oferuje artykuły pochodzące od regionalnych producentów i dostawców, które można łatwo znaleźć dzięki specjalnej etykiecie z napisem „regionalne produkty”. Sieć współpracuje obecnie z ponad 400 dostawcami regionalnymi, którzy dostarczają do sklepów ponad 4000 artykułów. Ważną część asortymentu regionalnego stanowią artykuły świeże – owoce, warzywa, nabiał oraz regionalne wędliny czy sery dostępne m.in. przy ladzie z obsługą. Co więcej, doceniając polskie smaki, Kaufland w 2019 r. stworzył markę własną K-Stąd takie dobre!, która obejmuje ponad 200 produktów charakterystycznych dla kuchni polskiej, opartych na tradycyjnych recepturach i wytwarzanych przez krajowych i regionalnych producentów. Artykuły te można skosztować m.in. na trwającym obecnie ogólnopolskim Festiwalu Kół Gospodyń Wiejskich Polska od Kuchni, którego Kaufland jest jednym ze sponsorów. Aktualny harmonogram znajduje się na stronie internetowej.

Kampania „To, co dobre, jest blisko” wystartowała w czerwcu, a jej kolejne odsłony będą widoczne w komunikacji sieci Kaufland aż do jesieni. Kanały komunikacji zostały dopasowane do różnych grup odbiorców. W związku z tym oprócz tradycyjnych form przekazu, takich jak gazetka dla klientów, materiały POS czy strona internetowa, kampania będzie widoczna także w profilach sieci w mediach społecznościowych na Facebooku, Tik-Toku, Instagramie, a w komunikację digitalową zaangażowani będą znani influencerzy.

Tagi: Kampanie marketingowe Kaufland
Oceń artykuł:

Źródło: Kaufland

Kaufland promuje regionalne produkty i lokalnych dostawców

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.