Kaufland kontynuuje rozwój usługi K-Scan. Samodzielne skanowanie dostępne już w 45 marketach

2024-01-09 | 14:24

Kaufland chętnie sięga po nowoczesne rozwiązania technologiczne, których celem jest usprawnienie procesu zakupowego i zapewnienie maksymalnego komfortu odwiedzającym sklepy sieci. Jedną z wdrożonych innowacji, która cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem klientów, jest usługa K-Scan. Kaufland konsekwentnie zwiększa jej dostępność – dziś samodzielne skanowanie produktów za pomocą skanera lub smartfonu jest możliwe w 45 marketach w całej Polsce.

Pierwsze testowe wdrożenia K-Scan w marketach Kaufland miały miejsce we wrześniu 2022 r. Klienci doskonale przyjęli nową usługę i od początku bardzo chętnie z niej korzystali, odkrywając jej liczne zalety, dlatego sieć sukcesywnie zwiększa dostępność rozwiązania, wprowadzając je w kolejnych placówkach. W listopadzie i grudniu 2023 r. lista sklepów, w których klienci mają możliwość samodzielnego skanowania zakupów, wydłużyła się o dziesięć nowych lokalizacji. W ostatnim czasie usługę wprowadzono w marketach Kaufland w Białej Podlaskiej, Bolesławcu, Kaliszu, Katowicach, Lubinie, Łomży, Opolu, Płocku, Stalowej Woli oraz w Żorach.

- W sieci Kaufland dbamy o komfort naszych klientów, dlatego sukcesywnie inwestujemy w cyfrowe rozwiązania, które pomagają nam usprawnić i przyspieszyć proces zakupów. Entuzjazm osób, które dotychczas skorzystały z usługi K-Scan udowadnia nam, że jest to słuszny kierunek, którym podążamy nie tylko wprowadzając usługę do kolejnych sklepów, ale także rozszerzając jej funkcjonalność – od października ubiegłego roku samodzielne skanowanie produktów jest możliwe przy pomocy smartfonu i aplikacji Kaufland. Zapewniam, że nie zwalniamy tempa rozwoju K-Scan i jeszcze w pierwszym półroczu 2024 r. pojawi się w kolejnych kilkunastu lokalizacjach. Mamy przy tym świadomość zróżnicowanych potrzeb naszych klientów, dlatego niezależnie od postępującego rozwoju cyfrowych kanałów sprzedaży niezmiennie będziemy gwarantować także dostęp do kas tradycyjnych 

– mówi Natalia Tyczyńska, dyrektor Pionu Zarządzania i Procesów w Departamencie Organizacji Sprzedaży.

Aby skorzystać z K-Scan, należy przy wejściu na halę sprzedaży pobrać skaner lub też uruchomić usługę K-Scan w aplikacji Kaufland, a następnie skanować na bieżąco za pomocą czytnika kody kreskowe wybranych produktów. Po zakończonych zakupach klient korzystający z usługi powinien udać się do kasy samoobsługowej w celu sfinalizowania transakcji. Aby zrealizować płatność, należy zeskanować kod QR naklejony na każdej z kas, a następnie kod, który wyświetlony zostanie na skanerze. Chcąc korzystać ze skanera w telefonie, po zainstalowaniu aplikacji należy wypełnić formularz rejestracyjny, zaakceptować warunki użytkowania i potwierdzić swoją aktualną lokalizację. Kolejne etapy procesu przebiegają analogicznie.

Tagi: Kaufland Natalia Tyczyńska
Oceń artykuł:

Źródło: Kaufland

Kaufland kontynuuje rozwój usługi K-Scan. Samodzielne skanowanie dostępne już w 45 marketach

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.