Kaufland jako pierwsza sieć handlowa w Polsce udostępnia gazetkę na WhatsApp

2024-05-27 | 15:56

Polacy lubią oszczędzać, dlatego aktywnie szukają promocji, przy czym niemal wszyscy konsumenci przyznają, że z zakupem czekają na obniżki cen. Z badań wynika, że 90 proc. klientów regularnie przegląda gazetki z ofertami marketów przygotowując się w ten sposób do zakupów. Naprzeciw tym potrzebom wychodzi Kaufland, który dla wygody klientów umożliwia błyskawiczny dostęp do swojej gazetki promocyjnej na WhatsAppie.

Aż 98 proc. polskich konsumentów pytanych o zwyczaje zakupowe deklaruje, że często czeka, aż pojawi się promocja na dany produkt. Jednym z ważniejszych źródeł informacji o ofertach sieci handlowych niezmiennie są gazetki promocyjne. Aktywnie przegląda je zdecydowana większość, bo aż 90,3 proc. konsumentów, przy czym ponad 40 proc. robi to przynajmniej kilka razy w tygodniu. Chcąc ułatwić klientom dostęp do informacji o swoich ofertach, Kaufland, jako pierwszy sprzedawca detaliczny w Polsce rozszerza dystrybucję gazetek online o dodatkowy kanał. Teraz gazetkę z najnowszymi ofertami można mieć pod ręką w telefonie, a dokładniej na WhatsAppie. 

- Jesteśmy przekonani, że możliwość codziennego przeglądu ofert promocyjnych pozwala konsumentom, w tym klientom naszej sieci, lepiej planować zakupy i zarządzać domowym budżetem. Nasze aktualne gazetki i informacje o promocjach specjalnych dostępne są na stronie internetowej, w aplikacji Kaufland, a także w marketach. Biorąc jednak pod uwagę, jak bardzo współcześni konsumenci są aktywni w mediach społecznościowych oraz kanałach komunikacji mobilnej i mając świadomość, że wielu z nich na bieżąco analizuje i porównuje oferty, zdecydowaliśmy o udostępnieniu naszej gazetki na WhatsAppie. Dzięki temu klienci mają nieograniczony, błyskawiczny dostęp do informacji o promocjach zawsze pod rękąmówi Marta Rumak, dyrektor Działu Digital w Kaufland Polska. 

Aby otrzymywać gazetkę Kaufland na WhatsApp, wystarczy zeskanować swoim smartfonem kod QR dostępny m.in. na stronie internetowej Kaufland Whats App, wysłać wiadomość i wybrać swój ulubiony market, a następnie wyrazić zgodę na cotygodniowe bezpłatne przesyłanie gazetek.

Tagi: Kaufland Marta Rumak
Oceń artykuł:

Źródło: Kaufland

Kaufland jako pierwsza sieć handlowa w Polsce udostępnia gazetkę na WhatsApp

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.