Już jest! Nowy Katalog IKEA 2019 jest dostępny w Polsce. W tym roku IKEA chce docenić różnorodność tego, jak żyjemy. Nowy Katalog oznacza nadejście ekscytujących zmian!
W jego poprzednich edycjach IKEA zawsze prezentowała inspirujące aranżacje wnętrz w podziale na funkcje, np. sypialnię czy kuchnię. W tym roku koncepcja została zmieniona – pojawiły się aranżacje całych domów. Przestrzenie zostały zaprojektowane, uwzględniając potrzeby ludzi, którzy mogliby w nich zamieszkać, są pełne konkretnych pomysłów oraz opierają się na wnioskach i obserwacjach Raportu IKEA Życie w domu. Dzięki nim wiemy między innymi, że aż 49% ludzi uważa za główną przyczynę kłótni w domu odmienne spojrzenie na kwestię bałaganu i posiadanie zbyt wielu drobiazgów. Ponieważ w wielu domach toczą się potyczki między zwolennikami minimalizmu i miłośnikami „artystycznego” nieładu, nowy Katalog IKEA jest pełen pomysłów na pogodzenie potrzeb wszystkich domowników.
IKEA. Niech Żyje Dom!
- W tym roku koncentrujemy się na życiu w domu ze wszystkim, co się z tym wiąże: radościami, codziennymi wyzwaniami, ale i niekiedy napięciami. Wierzymy, że poprzez umiejętne zrównoważenie przestrzeni „ja” i „my”, wykorzystanie odpowiednich produktów i sprytnych rozwiązań można sprawić, by codzienne życie w domu stało się lepsze. Tegoroczne działania to także kontynuacja komunikacji „IKEA. Niech Żyje Dom!”
w odświeżonej odsłonie
– mówi Filip Fiedorow, Dyrektor marketingu IKEA Retail w Polsce.
Wyjątkowe nowości i zaskakujące kolekcje
Katalog IKEA 2019 jest pełen nowości na wielu płaszczyznach – od produktów, przez wzory i materiały. IKEA zależy na różnorodności nastrojów i inspiracji, aby wszyscy mogli znaleźć coś dla siebie oraz dla domu w każdym kolejnym sezonie. W Katalogu są już subtelne zapowiedzi kolorystyki i stylów, które zachwycą klientów
IKEA swoją wyjątkowością 4 razy w roku
W IKEA przez cały rok będą pojawiać się zaskakujące i różnorodne serie – warto śledzić zwłaszcza kolekcje specjalne, powstałe we współpracy z nieszablonowymi artystami. Już jesienią do sklepów zawitają oryginalne serie FÖREMÅL czy SAMMANHANG, a wiosną i latem 2019 roku swoją premierę będzie miała miedzy innymi kolekcja ART EVENT oraz FREKVENS. Wyjątkowym podziękowaniem IKEA za 75 lat wspólnego życia w domu będzie seria produktów vintage o ponadczasowym wzornictwie - GRATULERA. Z okazji jubileuszu do asortymentu powróci kilka ikon stylu z lat 1950-1960, 1970-1980 oraz 1990-2000.
Rozwój IKEA w Polsce
Wizją IKEA jest tworzenie lepszego życia na co dzień dla wielu ludzi. Jednym z podstawowych założeń strategii IKEA na polskim rynku jest zwiększanie dostępności produktów i usług.
- Chcemy inspirować Polaków i odpowiadać na ich potrzeby, zachęcając do korzystania z naszych pięknych oraz funkcjonalnych rozwiązań dla domu. Dążymy do tego, aby jak najwięcej osób mogło robić zakupy w łatwy i wygodny sposób – gdzie, kiedy i jak chcą. Ostatnie lata to okres bardzo dynamicznego rozwoju IKEA w Polsce. Pracowaliśmy nad kolejnymi kanałami sprzedaży, m.in. otwierając nowe sklepy i rozwijając sprzedaż przez Internet, stworzyliśmy również zupełnie nowe na rynku formaty, takie jak Kuchnia Spotkań IKEA czy Centrum IKEA dla Firm. Obecnie intensywnie pracujemy nad otwarciem trzeciego sklepu IKEA w Warszawie, w centrum handlowym Blue City
– mówi Katarzyna Balashov, Dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej IKEA Retail w Polsce.
IKEA w Blue City będzie unikalnym w skali światowej konceptem i trzecią lokalizacją w Warszawie. Nowy, mniejszy format w centrum miasta wyposażony zostanie w innowacyjne rozwiązania prezentacji asortymentu, które ułatwią dokonywanie zakupów. Otwarcie przewidywane jest na jesień bieżącego roku.