Najnowsza kampania, wykorzystująca billboardy rozmieszczone w Gorzowie oraz jego okolicach, a także materiały POS wyeksponowane na terenie galerii, zachęca do grudniowych weekendowych wizyt w NoVa Park, które będą pełne magicznych atrakcji dla całej rodziny.
Billboardy i materiały POS w żywych i charakterystycznych dla okresu bożonarodzeniowego kolorach to główny element trwającej świątecznej kampanii wizerunkowej CH NoVa Park. Celem akcji jest zaprezentowanie gorzowskiego centrum jako obiektu rodzinnego, oferującego nową jakość zakupów oraz spędzania czasu z najbliższymi.
-
Świąteczna kampania wizerunkowa NoVa Park zachęca mieszkańców Gorzowa oraz regionu do odwiedzin naszego centrum handlowego w okresie przedświątecznym. Mamy nadzieję, że w otoczeniu bożonarodzeniowych dekoracji oraz przy odbywających się licznych magicznych atrakcjach, klienci będą mogli wybrać z naszej bogatej oferty handlowej idealne propozycje na prezenty świąteczne dla swoich najbliższych – mówi Katarzyna Borowiak, kierownik ds. marketingu centrum handlowego NoVa Park.
Grupą docelową świątecznej kampanii są rodziny z dziećmi z Gorzowa oraz okolic. Kampania billboardowa potrwa do świąt Bożego Narodzenia.
Tagi: