Sieć rusza z globalną kampanią wizerunkowo-rekrutacyjną: 3000 Kierowników sklepów. W Polsce kampania ruszała 21 kwietnia br. i potrwa do połowy maja. Działania komunikacyjne prowadzone będą głównie w kanałach online i wspierają proces rekrutacyjny na stanowisko kierownika sklepu.
JYSK przekroczył w tym roku próg 3000 sklepów na całym świecie. Kolejny cel to 5000 lokalizacji stacjonarnych. Tak dynamiczny rozwój wiąże się z większymi potrzebami personalnymi w każdym z krajów operacyjnych JYSK. Kampania powstała w oparciu o badania profilowe dotychczasowych kierowników sklepów i będzie skupiała się na cechach pożądanych na tym stanowisku.
Badania przeprowadziła niezależna firma zewnętrzna na jesieni 2020 roku. Kierownicy sklepów wzięli udział w ankietach online, w których opowiedzieli między innymi o swoich zainteresowaniach, podejściu do codziennej pracy.
Pracuję w JYSK od 14 lat, na stanowisku kierownika sklepu od 4 lat. Z perspektywy doświadczeń wiem jak ważne jest nastawienie do codziennych obowiązków i to zarówno w odniesieniu do współpracy z załogą sklepu, jak i do realizacji własnych celów. Opracowane wyniki badań to potwierdziły. To miłe wiedzieć, że chociaż pracujemy w różnych krajach, to mamy wiele cech wspólnych, jak i podobnych zainteresowań
– mówi Magda, kierownik sklepu JYSK w Skierniewicach.
W ramach kampanii osoby zainteresowane pracą w JYSK na stanowisku kierownika sklepu, będą mogły przystąpić do testu, aby sprawdzić, czy są odpowiednimi kandydatami na to stanowisko.
Działania wizerunkowe prowadzone będą wewnętrznie, jak i zewnętrznie w mediach takich jak LinkedIn, Facebook, Instagram, czy YouTube, włączając tradycyjne reklamy banerowe, jak i filmy. Wszystkie działania komunikacyjne, będą prowadzone pod hasłem: „Chcesz dołączyć do naszych 3000 Kierowników Sklepów?”.
Fakty dotyczące kierowników sklepów JYSK Polska - na podstawie wyników przeprowadzonego badania:
JYSK Polska posiada obecnie prawie 250 sklepów stacjonarnych, docelowo ma powstać 500 lokalizacji.