Pierwszy sklep JYSK w Polsce powstał w 2000 roku, w Gdańsku. Od tego czasu miliony polskich klientów odwiedza co roku placówki sieci, zlokalizowane w mniejszych i większych miastach, mając możliwość skorzystania ze skandynawskiej dobrej oferty.
- Chcemy być jak najbliżej naszych klientów, dlatego rozwój i kolejne sklepy stacjonarne są dla nas ważne. Poprzez nowe placówki dajemy możliwość bezpośredniego poznawania naszych produktów, inspirujemy gotowymi aranżacjami domowymi, a także doradzamy w wyborze najlepszych rozwiązań. Nasi pracownicy przechodzą wiele szkoleń, aby jeszcze lepiej wspierać każdego klienta w doborze produktów do jego potrzeb – zapewnia Piotr Padalak, dyrektor generalny JYSK Polska.
W uroczystym otwarciu 300 sklepu w Warszawie uczestniczył Prezes i Dyrektor Generalny JYSK Ram Jensen, który wspólnie z dyrektorem generalnym oraz kierownikiem sklepu przeciął symboliczną wstęgę i zaprosił pierwszych klientów na zakupy do nowej placówki.
- Jestem dumny i bardzo zadowolony, że mogę dziś uczestniczyć w uroczystościach i otwarciu sklepu JYSK numer 300 w Polsce. Ekspansja jest w naszym DNA i wspaniale jest widzieć, jak Polska się rozwija i dostarcza nasze wspaniałe oferty jeszcze większej liczbie klientów w kraju. To nasz drugi co do wielkości kraj pod względem liczby sklepów – mówi Rami Jensen.
Według planu sieć chce w bieżącym roku obrotowym otworzyć ok. 22 nowych sklepów na terenie Polski. Docelowo sieć JYSK przewiduje otworzyć 500 sklepów na polskim rynku, w zależności od sytuacji rynkowej oraz dynamiki rozwoju handlu e-commerce.
- Chciałbym podziękować wszystkim pracownikom w naszej firmie, bo każde otwarcie nowego sklepu, nie tylko 300, to wspólny wysiłek i zaangażowanie, które pozwalają tak dynamicznie rozwijać się dla naszych klientów. Dziękuje Wam za codzienną energię i profesjonalizm - mówił podczas odprawy z pracownikami, tuż przed otwarciem, Piotr Padalak.
Lokalizacja sklepu numer 300 została wybrana w bardzo rozwojowym obszarze Warszawy, ze względu na dużą dynamikę mieszkaniową otoczenia. Lokalizacja sklepu w Galerii Północnej ma uzasadnienie nie tylko w dobrej współpracy z wynajmującym, ale i w otoczeniu które dynamicznie rozbudowuje się i rozwija, tym samym zapotrzebowanie na asortyment wyposażenia wnętrz stale tu wzrasta.
Z okazji przekroczenia ważnego etapu rozwoju w liczbie sklepów stacjonarnych sieć przygotowała lokalną kampanię cenową dla mieszkańców Warszawy oraz ogólnopolską kampanię promocyjną, która będzie miała miejsce w maju, we wszystkich sklepach w Polsce.