Jula od lat obecna jest w Polsce i uczy Polaków nowego konceptu jakim jest multimarket. Sieć nie tylko stabilnie rozwija się, ale także dynamicznie dostosowuje do potrzeb naszego rynku. Wychodzac naprzeciw oczekiwaniom klientów i obserwując zmiany gospodarcze w minionym roku, Jula obniżyła ceny ponad 4 tysięcy artykułów, dzięki czemu, stały się one jeszcze bardziej dostępne dla kupujących. W tym roku sieć postawiła na rozwój asortymentu wprowadzając nowe produkty dedykowane tylko dla polskich sklepów.
Jula na dobre zagościła na polskim rynku i konsekwentnie umacnia swoją pozycję w Polsce, zwiększając rozpoznawalność marki wśród klientów, a także dostępność swoich sklepów. Przed nami kolejne otwarcia, w tym także w Kielcach, gdzie z przyczyn od nas niezależnych musieliśmy zamknąć jeden z naszych sklepów, właściciel obiektu zmienia koncept galerii, a nam skończyła się umowa najmu. - mówi Arnold Brzeziński, Country Operations Manager, Jula Poland. Chciałbym jednak uspokoić wszystkich Kielczan – już niebawem poinformujemy Was o nowym adresie, pod którym nas znajdziecie – obiecuje Brzeziński.