Firma Jet Line - czyli eksperci od komunikacji w przestrzeni - obecna będzie w rocznym projekcie wydawniczym Shopping Mall Marketing 2019 - jako Partner Strategiczny wydania.
Jet Line to jedna z pierwszych polskich firm reklamowych. Specjalizuje się w reklamie zewnętrznej, wymagającej formie komunikacji marketingowej. Jest właścicielem ogólnopolskiej sieci reklamowych tablic Motorway 12x4m, mobilnych nośników miejskiego outdooru oraz platformy MyLED, służącej do planowania i realizowania kampanii DOOH. Wspiera siłę marek realizując kampanie outdoorowe, które opowiadają ich historie i przynoszą zysk. Od stycznia 2013r. prowadzi także Fundację Rejs Odkrywców. Dzieląc się żeglarską pasją pomaga młodym ludziom z trudniejszym startem w dorosłe życie, iść dobrym kursem.
O projekcie wydawniczym:
SHOPPING MALL MARKETING 2019 to 8. edycja projektu wydawniczego o tematyce związanej z marketingiem i zarządzaniem w sektorze RETAIL. Przygotowywany przez Redakcję Magazynu GALERIE HANDLOWE projekt, skierowany jest do dyrektorów zarządzających oraz menadżerów marketingu 1000. największych centrów handlowych i ich najemców sieciowych. To doskonałe kompendium wiedzy i forma promocji w branży.
Edycja 7 (2018) w liczbach: