-
Celem kampanii jest pokazanie sieci naszych sklepów przez pryzmat inteligentnych zakupów połączonych z pozytywnymi emocjami i najnowszych jesiennych produktów modowych – mówi Marta Kocik odpowiedzialna za markę Factory – regional marketing manager Neinver Polska. -
Chcemy przekazać, że zakupy smart shopping w centrach outlet to nie tylko obniżki sięgające 80%, ale również dobra zabawa połączona z najnowszymi trendami mody – dodaje.
Kampania potrwa do końca września i będzie widoczna w ogólnopolskiej i lokalnej prasie, internecie, nośnikach outdoor i w komunikacji miejskiej w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu i w Krakowie. Grupami docelowymi są odbiorcy z kategorii 30+ i 50+. Za kreacje kampanii odpowiada grupa Eskadra.
W ramach nowej kolekcji jesiennej w centrach Factory dostępne będą wszystkie rodzaje produktów modowych ponad 250 znanych marek. Każda z nich oferuje końcówki serii swojej produkcji w obniżonych cenach. Factory jest pierwszą marką outlet, działającą z powodzeniem na Polskim rynku od 2002 roku. W 2013 roku centra Factory odwiedziło ponad 12 milionów klientów – o 20% więcej niż w poprzedzającym roku.
Na czym polega smart shopping? W największym uproszczeniu, na kupowaniu jak najefektywniej, to znaczy znajdowaniu i wybieraniu produktów o jak najwyższej, jakości w jak najlepszej cenie. W większości przypadków robiąc zakupy podejmujemy decyzje pod wpływem impulsu, chociaż moglibyśmy zaoszczędzić od kilku nawet do kilkudziesięciu procent, robiąc zakupy inteligentnie.
Tagi: