- Zgodnie ze strategią NEINVER, konsekwentnie wzmacniamy segment marek premium, które coraz chętniej również w Polsce decydują się na obecność w outlecie, cieszymy się udanymi debiutami i rozwojem w obiektach tego formatu. Obecność w centrach wyprzedażowych to od lat mocny punkt planów sprzedażowych wielu sieci handlowych - polskich i światowych. Pandemia koronowirusa jeszcze je wzmocniła, bo outlety dobrze radzą sobie w trudnych momentach dla handlu
– mówi Agnieszka Baczyńska, International Leasing Director NEINVER.
- Skrupulatnie przyglądamy się wynikom odwiedzalności i sprzedaży poszczególnych marek, starając się w porę reagować. Obserwujemy bowiem sukcesy wielu z nich, ale i trudne zmagania tych, których oferta nie wpisuje się dobrze w potrzeby klientów, żyjących w pandemicznej rzeczywistości. Nasze centra FACTORY przyciągają wierne grono klientów, dla których wysoka jakość i atrakcyjne ceny budują pozytywne doświadczenia zakupowe. Wierzę, że kolejny rok będzie dobrym czasem dla handlu i klientów wszystkich formatów handlowych, mimo ogromnych kosztów, które poniosła cała branża w obliczu pandemii
– mówi Bożena Gierszewska – Mroziewicz, Country Head NEINVER w Polsce.
W warszawskim FACTORY Ursus klientów zapraszają dwa nowe salony marek premium. Na kobiety ceniące kreatywność i naturalne piękno od tygodnia czeka oferta salonu PINKO, z ubraniami głęboko zakorzenionymi we włoskim stylu i charakterze. Jak zapewniają przedstawiciele marki, PINKO adresowane jest do współczesnych, modnych kobiet, które chcą w pełni przeżywać swoją kobiecość przy każdej okazji, z nutą ekstrawagancji oraz śmiałości w komponowaniu nowych i osobistych zestawień. Dla ceniących modę casualową, tej jesieni podwoje otworzył salon Marc O’Polo z bogatą propozycją ubrań i akcesoriów zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn w eleganckim, ale i mniej formalnym wydaniu. To propozycja dla poszukujących modnych, bardziej stonowanych ubrań wysokiej jakości.
Entuzjastycznie przyjęty przez klientów został też salon perfumerii Sephora – po raz pierwszy w outletowym formacie. W ofercie znalazły się końcówki serii i zestawy z poprzednich edycji, ale i produkty dostępne w regularnej sprzedaży, w cenach obniżonych od 30 do nawet 95 procent.
W drugim warszawskim outlecie FACTORY Annopol, na powierzchni prawie 680 m² zagościł Intersport, z propozycją kilkunastu sportowych marek - własnych i tych, znanych klientom niemal na całym świecie, jak Puma, Asiscs, North Face, Helly Hansen czy 4F. To różnorodna oferta sprzętu, butów, ubrań i akcesoriów dla trenujących amatorsko i profesjonalnie: bieganie, fitness, sporty wodne i gry zespołowe, jak również rowery, rolki, narciarstwo, czy spędzających wolny czas na atrakcjach turystycznych.
Intersport w outletowym wydaniu otwarty został również w FACTORY Kraków – największym outlecie na południu kraju. Tam powierzchnia salonu zajęła ponad 470 m². W krakowskim centrum do grona najemców dołączyła również Homla, marka sklepów z artykułami dla domów. To kompleksowe wyposażenie salonów, sypialni, kuchni, łazienek oraz tysiące dekoracji i prezentów na każdą okazję.
Najmłodsze w sieci outletów w Polsce - FACTORY Gliwice, wzbogaciło swoją ofertę o dwie popularne marki z odzieżą jeansową. W pierwszych dniach grudnia,
na powierzchni 224 m², pierwszych klientów zaprosił Levi’s. W styczniu, na 200 m², poszukujących outletowych okazji zaprosi Mustang - twórca pierwszych jeansów dla kobiet. Oba salony prezentują kompleksową ofertę odzieży jeansowej, jak również koszul, t-shirtów i akcesoriów.
W FACTORY Poznań – jedynym outlecie w Wielkopolsce, otwarty został salon biżuterii Yes, z różnorodną ofertą kolekcji ze złota, srebra, pereł i diamentów dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Cała oferta dostępna jest w outletowych cenach, obniżonych od 30 do nawet 70 procent.
FACTORY to największa i najlepiej rozpoznawalna sieć outletów w kraju. Centra są zlokalizowane w czterech polskich miastach: Warszawie (FACTORY Ursus i FACTORY Annopol), Krakowie, Gliwicach i Poznaniu. To oferta kilkuset salonów marek premium i średniego segmentu w stale obniżonych cenach od 30 do 70 procent, przestronnych parkingów, nowoczesnych wnętrz i bogatej oferty dodatkowej.