Jesień z nowymi markami w outletach FACTORY z portfolio NEINVER

2020-12-17 | 14:57

Nowe marki premium, outletowe debiuty i dobrze znane sklepy w kolejnych lokalizacjach – NEINVER wprowadził tej jesieni nowych najemców do outletów w całej Polsce. Poziom najmu w największej sieci centrów tego formatu w kraju sięga 100 procent. Lider rynku outletów zaprasza na zakupy marek: Marc O’Polo i PINKO dla ceniących modę premium, Levis i Mustang dla stawiających na jeans i swobodę, a także Intersport dla amatorów sportowych wrażeń, Yes z klasyczną, modną biżuterią i Homla z artykułami dla domu. Po raz pierwszy w outletowym wydaniu ruszyła również Sephora, która została bardzo entuzjastycznie przyjęta przez klientów.

- Zgodnie ze strategią NEINVER, konsekwentnie wzmacniamy segment marek premium, które coraz chętniej również w Polsce decydują się na obecność w outlecie, cieszymy się udanymi debiutami i rozwojem w obiektach tego formatu. Obecność w centrach wyprzedażowych to od lat mocny punkt planów sprzedażowych wielu sieci handlowych - polskich i światowych. Pandemia koronowirusa jeszcze je wzmocniła, bo outlety dobrze radzą sobie w trudnych momentach dla handlu

– mówi Agnieszka Baczyńska, International Leasing Director NEINVER.

- Skrupulatnie przyglądamy się wynikom odwiedzalności i sprzedaży poszczególnych marek, starając się w porę reagować. Obserwujemy bowiem sukcesy wielu z nich, ale i trudne zmagania tych, których oferta nie wpisuje się dobrze w potrzeby klientów, żyjących w pandemicznej rzeczywistości. Nasze centra FACTORY przyciągają wierne grono klientów, dla których wysoka jakość i atrakcyjne ceny budują  pozytywne doświadczenia zakupowe. Wierzę, że kolejny rok będzie dobrym czasem dla handlu i klientów wszystkich formatów handlowych, mimo ogromnych kosztów, które poniosła cała branża w obliczu pandemii

– mówi Bożena Gierszewska – Mroziewicz, Country Head NEINVER w Polsce.

W warszawskim FACTORY Ursus klientów zapraszają dwa nowe salony marek premium. Na kobiety ceniące kreatywność i naturalne piękno od tygodnia czeka oferta salonu PINKO, z ubraniami głęboko zakorzenionymi we włoskim stylu i charakterze. Jak zapewniają przedstawiciele marki, PINKO adresowane jest do współczesnych, modnych kobiet, które chcą w pełni przeżywać swoją kobiecość przy każdej okazji, z nutą ekstrawagancji oraz śmiałości w komponowaniu nowych i osobistych zestawień. Dla ceniących modę casualową, tej jesieni podwoje otworzył salon Marc O’Polo z bogatą propozycją ubrań i akcesoriów zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn w eleganckim, ale i mniej formalnym wydaniu. To propozycja dla poszukujących modnych, bardziej stonowanych ubrań wysokiej jakości.

Entuzjastycznie przyjęty przez klientów został też salon perfumerii Sephora – po raz pierwszy w outletowym formacie. W ofercie znalazły się końcówki serii i zestawy z poprzednich edycji, ale i produkty dostępne w regularnej sprzedaży, w cenach obniżonych od 30 do nawet 95 procent.

W drugim warszawskim outlecie FACTORY Annopol, na powierzchni prawie 680 m² zagościł Intersport, z propozycją kilkunastu sportowych marek  - własnych i tych, znanych klientom niemal na całym świecie, jak Puma, Asiscs, North Face, Helly Hansen czy 4F. To różnorodna oferta sprzętu, butów, ubrań i akcesoriów dla trenujących amatorsko i profesjonalnie: bieganie, fitness, sporty wodne i gry zespołowe, jak również rowery, rolki, narciarstwo, czy spędzających wolny czas na atrakcjach turystycznych.

Intersport w outletowym wydaniu otwarty został również w FACTORY Kraków – największym outlecie na południu kraju. Tam powierzchnia salonu zajęła ponad 470 m². W krakowskim centrum do grona najemców dołączyła również Homla, marka sklepów z artykułami dla domów. To  kompleksowe wyposażenie salonów, sypialni, kuchni, łazienek oraz tysiące dekoracji i prezentów na każdą okazję.

Najmłodsze w sieci outletów w Polsce - FACTORY Gliwice, wzbogaciło swoją ofertę o dwie popularne marki z odzieżą jeansową. W pierwszych dniach grudnia,
na powierzchni 224 m², pierwszych klientów zaprosił Levi’s. W styczniu, na 200 m², poszukujących outletowych okazji zaprosi Mustang - twórca pierwszych jeansów dla kobiet. Oba salony prezentują kompleksową ofertę odzieży jeansowej, jak również koszul, t-shirtów i akcesoriów.

W FACTORY Poznań – jedynym outlecie w Wielkopolsce, otwarty został salon biżuterii Yes, z różnorodną ofertą kolekcji ze złota, srebra, pereł  i diamentów dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Cała oferta dostępna jest w outletowych cenach, obniżonych od 30 do nawet 70 procent.

FACTORY to największa i najlepiej rozpoznawalna sieć outletów w kraju. Centra są zlokalizowane w czterech polskich miastach: Warszawie (FACTORY Ursus i FACTORY Annopol), Krakowie, Gliwicach i Poznaniu. To oferta kilkuset salonów marek premium i średniego segmentu w stale obniżonych cenach od 30 do 70 procent, przestronnych parkingów, nowoczesnych wnętrz i bogatej oferty dodatkowej.

 

Tagi: Agnieszka Baczyńska Bożena Gierszewska – Mroziewicz Factory Annopol FACTORY Gliwice Factory Kraków Factory Poznań Factory Ursus Homla Intersport Mustang Neinver Pinko Sephora YES Levis
Oceń artykuł:

Źródło: Neinver

zobacz więcej informacji o: Outlet FACTORY Poznań

Jesień z nowymi markami w outletach FACTORY z portfolio NEINVER

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.