Jak własna aplikacja wpłynęła na rozwój sieci Maxi Zoo Polska?

2023-07-31 | 12:42

Sektor handlu rozwija się w dynamicznym tempie. Wraz z nim zmieniają się potrzeby i oczekiwania konsumentów, którzy oczekują od firm intuicyjnych i komfortowych rozwiązań. Jednym z nich są aplikacje lojalnościowe. Jaką odgrywają rolę w procesie budowania relacji z klientem?

Programy oraz aplikacje lojalnościowe stanowią ważny punkt strategii sprzedażowych sieci. W badaniu przeprowadzonym przez ARC Rynek i Opinia w 2022 roku 62% Polaków zadeklarowało, że korzysta minimum z jednego programu lojalnościowego. Wyniki wskazały także 13% wzrost użytkowników używających aplikacji.

Aplikacje lojalnościowe cieszą się coraz większą popularnością

Dostrzegalna dynamika nie powinna nikogo dziwić, ponieważ aplikacje są komfortowym narzędziem do pozyskiwania informacji o ofercie produktowej. Ponadto osoby, które z nich korzystają, mogą w łatwy sposób sprawdzić najnowsze promocje oraz skorzystać z kodów rabatowych. Sieci handlowe często korzystają z tego rozwiązania, dzięki czemu budują przywiązanie konsumentów do swoich organizacji.

Maxi Zoo Polska stawia na komfort klientów

- Mija rok, odkąd wprowadziliśmy na rynek naszą aplikację mobilną Maxi Zoo. Zdecydowaliśmy się na ten ruch w celu zagwarantowania naszym klientom komfortu i pozytywnych doświadczeń zakupowych. Przede wszystkim znajdą w niej kupony rabatowe, które pozwalają kupować artykuły w dużo niższych cenach. Bardzo dużą korzyścią jest również stały 5% rabat Friends. Wystarczy go aktywować, a zniżka będzie naliczana przy każdorazowym zakupie- aż do 30 czerwca 2024 roku! Aplikacja pozwala również klientom być na bieżąco z aktualną gazetką i ofertami promocyjnymi. Zawiera też informacje o każdym sklepie stacjonarnym w Polsce. Nasza działalność opiera się na miłości do zwierząt, spełnianiu ich potrzeb i specjalistycznej wiedzy naszych pracowników. Nie mogło więc zabraknąć pola do dzielenia się merytorycznymi publikacjami, które pozwalają opiekunom zwierząt zwiększyć wiedzę w zakresie zdrowia, wychowania oraz pielęgnacji swoich pupili. Oczywiście treści nie ograniczają się wyłącznie do psów, kotów czy małych zwierząt. Poruszamy również tematy dotyczące dzikich zwierząt, np. ciekawostki oraz porady dotyczące odpowiedzialnego dokarmiania. Kolejnym benefitem jest możliwość kupowania naszych produktów online. Chcieliśmy stworzyć płaszczyznę, która zacieśni więzi między naszą organizacją, a konsumentami. Dzięki wprowadzaniu regularnych ofert promocyjnych dajemy możliwość kupowania wysokiej jakości produktów w atrakcyjnych cenach  

- mówi Wojciech Kamiński, Dyrektor Zarządzający sieci Maxi Zoo Polska.

Z myślą o użytkownikach

Aplikacja Maxi Zoo Polska jest aktywna od roku i cały czas się rozwija. Użytkownicy znajdą w niej aktualne informacje o ofertach produktowych, kody rabatowe, a także w wygodny sposób dokonają zakupu najpotrzebniejszych produktów.

- Cieszy nas fakt, że nasze rozwiązanie spotkało się z zainteresowaniem klientów. Dziś już połowa naszych klientów to aktywni użytkownicy aplikacji, którzy korzystają z jej benefitów. Ta statystyka cały czas rośnie. Dostosowujemy się do dynamiki rynku i implementujemy w naszą strategię elementy niosące prawdziwą wartość dla opiekunów zwierząt. To zawsze było naszym głównym celem. Pracujemy również nad stworzeniem wyjątkowego ekosystemu dostarczającego kompleksową opiekę w jednym miejscu - dodaje Wojciech Kamiński.

Organizacja może zaliczyć pierwszy jubileusz swojej aplikacji do udanych. Pomimo krótkiej obecności na rynku, zgromadziła grono regularnych użytkowników, które stale rośnie. Sieć dąży do zbudowania ekosystemu, a sama aplikacja z pewnością pozwoli kompleksowo zaopiekować się swoim pupilem.

Tagi: E-commerce / Omnichanel Maxi Zoo Polska Wojciech Kamiński
Oceń artykuł:

Źródło: Maxi Zoo

Jak własna aplikacja wpłynęła na rozwój sieci Maxi Zoo Polska?

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.