Sklep Desigual w warszawskim centrum outlet będzie miał powierzchnię 330 m2, a jego otwarcie jest planowane latem. Natomiast w FACTORY Poznań, sklep tej hiszpańskiej marki zajmie prawie 400 m2 i zostanie otwarty we wrześniu.
Markę Desigual charakteryzują różnorodne, pogodne, pełen barw projekty. Firma rozpoczęła swoją działalność w 1984 roku pod hasłem "Desigual, it’s not the same”. W ostatnich latach marka odnotowała stabilny wzrost powyżej 50% rocznie i zatrudnia 2900 osób z 72 różnych krajów. Na koniec 2010 roku na świecie działało 200 sklepów firmowych Desigual, a jej produkty były dostępne w 7 000 sklepów typu mutli-brand oraz w 1 700 stoiskach w domach handlowych. W 2011 roku marka planuje powiększyć sieć dystrybucji do ponad
8 000 punktów w 80 krajach.
Firma Desigual pozostaje wierna wyjątkowemu stylowi i klimatowi, który charakteryzuje wszystkie jej sklepy. W swoje projekty marka wpisuję ideę „Desigual experience”, oznaczającą unikalność, pogodę ducha i zabawę. Odzież Desigual zaprasza do komunikowania się, nawiązywania kontaktów, inspirując tych, którzy je noszą i tych, którzy je oglądają.
-
Desigual to hiszpańska marka, oferująca najmodniejsze ubrania w oszałamiających kolorach i wzorach. Z Desigual nawet polska zima może się zamieć w upalne lato w Barcelonie - dodaje Marcin Brzeziński, stylista FACTORY.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o FACTORY Poznań
Zobacz wszystkie sklepy w FACTORY Poznań
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o FACTORY Warszawa Ursus
Zobacz wszystkie sklepy w FACTORY Warszawa Ursus
Tagi: