Hebe wystartowało z aplikacją mobilną na dwóch europejskich rynkach

2023-07-21 | 15:55

Hebe pod koniec zeszłego roku rozpoczęło działalność na rynkach zagranicznych. W listopadzie 2022 r. hebe.com zaistniało na rynku czeskim, a w grudniu 2022 r. na słowackim. Aplikacja mobilna marki zadebiutuje w obu tych krajach. Dotychczas, Hebe było marką znaną głównie na naszym rodzimym rynku. Wprowadzenie aplikacji mobilnej na rynki czeski oraz słowacki to strategiczne działanie, dzięki któremu marka wzmocni swoją pozycję za granicą.

Wygoda i intuicyjność zakupów

Bazując na poprzednich projektach realizowanych dla Hebe oraz szerokiej ekspertyzie w zakresie tworzenia produktów digital, firma stworzyła dla marki dwie wersje aplikacji mobilnej. Będą one dostępne dla użytkowników w Czechach i na Słowacji. Produkty te zostały spersonalizowane pod kątem oczekiwań konsumentów na tych rynkach, co pozwoli na efektywne zarządzanie ofertą i jej dopasowanie do grupy docelowej. Umożliwi to również budowanie większego zaangażowania i lepsze zaspokajanie potrzeb użytkowników, którzy w obszarze m-commerce oczekują przede wszystkim przejrzystego i kompleksowego doświadczenia zakupowego.

Początek długofalowej ekspansji

Hebe wraz z firmą planują sukcesywnie rozwijać aplikacje mobilne na nowych rynkach. Następnym krokiem będzie rozwój obecnego w Polsce programu lojalnościowego, aby zaspokoić unikalne potrzeby i oczekiwania klientów w każdym z tych regionów.

- Ekspansja to duży krok dla rozwoju marki Hebe. Cieszymy się z wdrożenia aplikacji i mamy nadzieję, że jej funkcjonalności znacząco wpłyną na rozpoznawalność i popularność naszej marki na rynkach zagranicznych. Pojawienie się aplikacji w Czechach i na Słowacji to odpowiedź na potrzeby konsumenta i zmieniającego się świata. Aplikacja jest dla nas ważnym narzędziem do budowania zaangażowania i lojalności naszych odbiorców, a także zwiększenia liczby klientów. Narzędzie świetnie sprawdziło się na polskim rynku, zależy nam, aby tak stało się również za granicą

Aleksandra Kosior, Product Manager Hebe.

Wprowadzenie aplikacji Hebe na rynki czeski oraz słowacki nie wiąże się z żadnymi zmianami dla użytkowników w Polsce.

Tagi: Aplikacja mobilna Hebe Aleksandra Kosior
Oceń artykuł:

Źródło: Hebe

Hebe wystartowało z aplikacją mobilną na dwóch europejskich rynkach

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.