Najnowsza realizacja wystartowała w biurowcu Kotlarska 11 w Krakowie. Lokal stworzono w najnowszym koncepcie wizualnym. Stonowane wnętrze z elementami naturalnego drewna zapewnia Gościom odpoczynek od służbowych obowiązków podczas przerwy śniadaniowej i lunchowej.
Ważnym elementem lokalu są dwa stanowiska do livecookingu, jedno z nich będzie obsługiwane przez Sushi Mastera, który codziennie będzie serwował świeże sushi, a drugie, gdzie przez cały dzień będą produkowane wyroby mączne i pierogi. Gotowanie od podstaw, na miejscu - to znak rozpoznawczy marki.
Komunikacja marketingowa została przeniesiona na monitory zarządzane zdalnie z centrali sieci w Krakowie, które prezentują aktualną ofertę, a także komunikaty informacyjne i wizerunkowe sieci.
Sieć restauracji Olimp to najszybciej rozwijający się w Polsce koncept z jedzeniem na wagę w ujednoliconej cenie za 100 g. Ekspansja sieci prowadzona jest w miastach powyżej 70 tys. mieszkańców oraz na powierzchniach od 60 do 600 mkw.
Grupa Gastromall to właściciel kilku marek gastronomicznych, wszystkie rozwijane są w formule franczyzowej. Wśród najbardziej rozpoznawalnych marek są: Olimp, Deli Sandwich i Makarun. Firma na rynku gastronomicznym działa od 1995 r. Grupa Gastromall zarządza ponad setką lokali w całej Polsce.