W I kwartale 2021 roku przychody ze sprzedaży Grupy CDRL wyniosły 90,6 mln zł, czyli o 1,1 proc. mniej niż rok wcześniej. Spółka ograniczyła stratę netto, która wyniosła 3,5 mln zł, a w analogicznym okresie ubiegłego roku strata wynosiła 22,6 mln zł.
- Mimo ograniczeń w handlu spowodowanych pandemią, a także niepewnych nastrojów społecznych w I kwartale, wynik jak na realia, w których przyszło nam prowadzić biznes oceniamy pozytywnie. Sytuacja społeczno-gospodarcza się stabilizuje, więc z optymizmem patrzymy w przyszłość. Obecnie skupiamy się na optymalizacji sieci sprzedaży stacjonarnej, równolegle umacniamy sprzedaż za pośrednictwem kanałów e-commerce
– komentuje Marek Dworczak, prezes CDRL.
W I kwartale kluczowym kanałem sprzedaży był Internet. Umacnianie internetowej sieci sprzedaży to jeden z priorytetowych kierunków rozwoju Grupy CDRL. W ostatnich miesiącach został wdrożony szereg usprawnień technologicznych. W ostatnim czasie został uruchomiony nowy sklep internetowy dla marki Broel. Od niedawna ubrania Coccodrillo są dostępne również za pośrednictwem platformy Allegro, uruchomiona została również rumuńska i ukraińska wersja sklepu internetowego.