Spółka Millennium Goodie podpisała umowę na stworzenie nowego programu lojalnościowego dla wszystkich 9 centrów handlowych M1 w Polsce. Program będzie miał postać wirtualnych kart stałego klienta, zakładanych w aplikacji mobilnej goodie.
M1 to popularna sieć centrów handlowych, skupiająca pod jednym dachem zarówno sklepy wielkopowierzchniowe, jak również butiki czy punkty usługowe. Obiekty zarządzane są przez spółkę METRO PROPERTIES, której portfolio w Polsce obejmuje m.in. 9 centrów handlowych M1: w Markach, Poznaniu, Krakowie, Łodzi, Zabrzu, Bytomiu, Czeladzi, Częstochowie i Radomiu. Właśnie w tych centrach już wkrótce będzie można założyć kartę stałego klienta w bezpłatnej aplikacji goodie. Każde centrum będzie miało swoją indywidualną kartę z wyjątkowymi ofertami produktów, usług czy jedzenia, z których będą mogli korzystać uczestnicy programu. Goodie będzie aktywnie promować kartę M1 m.in. poprzez eventy organizowane na terenie centrów. Na początek użytkownicy goodie dostaną możliwość dołączenia do programu M1 Marki. Pierwszy event w tej lokalizacji trwa od 22 do 28 czerwca br. Wkrótce program zostanie uruchomiony w kolejnych centrach handlowych M1.
– Goodie sukcesywnie realizuje strategię rozwoju ekosystemu oferującego benefity zarówno konsumentom, jak i partnerom biznesowym. Rozpoczęcie współpracy pomiędzy platformą smart-shoppingową goodie a centrami handlowymi M1 to przykład partnerstwa, które umiejętnie wykorzystuje możliwości wszystkich stron. Oferuje klientom stałe zniżki w ramach programu lojalnościowego od momentu pierwszego zakupu i przez cały rok. Przynosi wymierne korzyści sklepom w centrach M1, wpływając na wzrost częstotliwości wizyt i wartości koszyka zakupowego. Program lojalnościowy w postaci wirtualnych kart założonych w naszej aplikacji to okazja do dalszego zwiększania popularności centrów M1 i ugruntowania ich przewagi na rynku
– powiedział Wojciech Grudzień, prezes zarządu Millennium Goodie Sp. z o.o.
– Dzięki współpracy z Goodie oferta M1 zostanie wzbogacona o kolejną usługę, która poprawi komfort zakupów naszych klientów. Cieszy nas, że platforma będzie ogólnodostępna, a tym samym program Goodie pomoże zarówno przy codziennych, jak i tych nieplanowanych zakupach. Wśród zniżek, jakie oferuje program, każdy znajdzie coś dla siebie, a w aplikacji będzie można również przejrzeć aktualne i nadchodzące wydarzenia w M1
– dodaje Urszula Porębska, dyrektor marketingu M1.
Bezpłatna aplikacja goodie i strona internetowa www.goodie.pl to wygodny doradca zakupowy, który zapewnia szybki dostęp do informacji o zniżkach, wyprzedażach i promocjach w sklepach stacjonarnych i internetowych. Z goodie łatwo można założyć kartę stałego klienta galerii handlowej i poznać najlepsze okazje cenowe. Aplikacja zaprasza na wydarzenia na terenie galerii i ułatwia przeglądanie najświeższych gazetek promocyjnych sklepów w najbliższej okolicy oraz hipermarketów. Umożliwia też wyszukiwanie głosowe produktów.