Trwa kampania reklamowa sieci sklepów Go Sport, realizowana pod hasłem „Futbol rządzi”. W okresie Mundialu wszystkimi dyscyplinami sportowymi w sklepach zawładnie piłka nożna.
W czasie Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej wszystko kręci się wokół piłki. Mundial wciąga w wir piłkarskich wydarzeń i wrażeń wszystkich kibiców, bez względu na to, jaki sport uprawiają na co dzień. Na dwa miesiące piłka zagarnia wszystkie sfery życia i dominuje pozostałe dyscypliny sportu.
Również GO Sport, największa w Polsce sieć sklepów z markowym sprzętem sportowym i turystycznym, z odzieżą oraz obuwiem sportowym postawiła w swojej komunikacji na piłkarskie emocje. Futbol zawładnął na ten czas wszystkimi sportowymi dyscyplinami i to dosłownie. W przygotowanych na cele kampanii kreacjach piłka nożna jest atrybutem nie tylko fanów piłki nożnej, ale i rowerów, skateu, joggingu czy cross fitu.
Kampania „Futbol rządzi” prowadzona jest m.in. w outdoorze, w sklepach GO Sport oraz w Internecie, w tym na kanałach social media. Przez cały okres jej trwania realizowany będzie również konkurs konsumencki osadzony na stronie www.futbolrządzi.pl, aktywujący wszystkich kibiców. Na czas Mundialu w specjalnych piłkarskich strefach w sklepach GO Sport realizowane będą również aktywacje pt. „Piłkarskie wyzwania”. Biorąc udział w sportowych zabawach klienci GO Sport będą mogli zdobywać atrakcyjne rabaty na zakupy.
Piłka będzie rządzić, i to dosłownie, także profilem marki na facebooku. Na czas mistrzostw zostanie ona osadzona w roli brand hero, angażując konsumentów w interakcję. Pojawi się ona nawet w samym logotypie marki. Piłka będzie informować o promocjach i „piłkarskim asortymencie” oraz wytyczać kolejne sportowe wyzwania i zadania.
Kampania „Futbol rządzi” potrwa do 15 lipca.