Gazetki zakupowe wciąż cieszą się dużym zainteresowaniem klientów Lidl Polska. Są wygodne w użytkowaniu i można dzięki nim zaplanować codzienne zakupy. Od czerwca wszystkie gazetki sieci pojawią się w nowej odsłonie – informacje oraz szata graficzna będą jeszcze bardziej czytelne. Korzystanie z gazetek stanie się bardziej komfortowe.
Lidl Polska stale się rozwija i proponuje klientom wysokiej jakości produkty w niskiej, atrakcyjnej cenie. Sieć wprowadziła również zmiany do swoich gazetek produktowych – informacje oraz grafiki stały się jeszcze bardziej czytelne.
trosce o komfort
Fakt, że gazetki są niezwykle wygodnym narzędziem podczas codziennych zakupów potwierdzi każdy, kto choć raz z nich skorzystał. Dzięki nim nasze zakupy przebiegają sprawniej, a my wiemy na co warto zwrócić uwagę. Od teraz korzystanie z gazetek będzie jeszcze bardziej komfortowe. Dzięki większym oznaczeniom promocyjnych cen, klienci z łatwością odnajdą produkty, które są w supercenie. Z kolei użytkownicy aplikacji Lidl Plus bez problemu zauważą produkty w jeszcze niższych, atrakcyjnych cenach, które są im proponowane. Na dodatek widoczny w gazetkach symbol „Lidlowe ceny” to gwarancja najlepszej okazji.
Zmienione gazetki Lidl Polska są dostępne od poniedziałku, 1 czerwca.
W obliczu pandemii cały zespół Lidl Polska nieustannie dokłada starań, aby być liderem w obszarze niskich, atrakcyjnych cen. Naszym celem jest, aby miało to przełożenie w codziennych zakupach we wszystkich sklepach w Polsce. Nasi klienci mogą mieć pewność, że oferowane przez Lidl Polska produkty są zawsze wysokiej jakości oraz stanowią bardzo konkurencyjną ofertę
– powiedział Piotr Rogowski, Członek Zarządu ds. Zakupów, Lidl Polska.
Produkt polski
Lidl Polska wspiera polską gospodarkę i kiedy tylko jest to możliwe współpracuje z dostawcami z Polski. Co więcej, sieć jest również największym eksporterem produktów rolno-spożywczych w kraju, tylko w 2019 roku wartość eksportu za pośrednictwem sieci do 25 europejskich krajów wyniosła 3,1 mld PLN. Lidl namawia do sięgania po „Produkt polski” również swoich klientów. By rozwiać wszelkie wątpliwości, biało-czerwone oznaczenie wskazujące na polskie pochodzenie produktu zostało umieszczone w jeszcze bardziej widocznym miejscu, a grafika została dodatkowo powiększona.