- 26 maja w Galerii Wisła nastąpiło oczekiwane przez klientów otwarcie najnowocześniej strefy restauracyjnej w Płocku – informuje Magdalena Michalska, Marketing Manager Galerii Wisła – Teraz, po dwóch tygodniach od otwarcia, możemy pokusić się o pierwsze wnioski, a te są bardzo optymistyczne. Przez pierwsze dni działalności foodcourtu odnotowaliśmy blisko 10% wzrost odwiedzalności Galerii, w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Dodatkowo jest to najlepszy wynik frekwencyjny za ten okres od 7 lat.
Strefa restauracyjna w Galerii Wisła została przeniesiona z drugiego poziomu na pierwsze piętro, bezpośrednio nad wejście główne do Galerii. To doskonała lokalizacja znajdująca się w ciągu komunikacyjnym pomiędzy wejściem, a strefą rozrywkową, w skład której wchodzi m.in. kino i kręgielnia. Dostęp do naturalnego światła zapewnia wielkie okno z panoramicznym widokiem na miasto. Integralną częścią strefy jest interaktywny, darmowy kidsplay.
Strefa restauracyjna została bardzo dobrze odebrana przez klientów. – dzieli się wrażeniami Jacek Bednarski, Brand Manager Restauracji OLIMP i LIKE THAI – Również nasze restauracje zostały ciepło przyjęte przez odbiorców, otrzymałem wiele pochlebnych opinii na temat serwowanego jedzenia. Duża liczba klientów wykorzystała u nas vouchery rozdane przez Galerię Wisła.
Tomasz Gołębiowski z ERBIL DONER KEBAB dodaje: Nasze wrażenia są jak najbardziej pozytywne. Widać, że Strefa Restauracyjna jest bardzo nowoczesna i od razu przypadła do gustu odwiedzającym. Klienci byli głodni zarówno wrażeń, jak i nowych smaków, co przełożyło się na duże obroty.
W weekend otwarcia dla odwiedzających Galerię Wisła przygotowano szereg dodatkowych atrakcji, m.in.: akcję prezentową, animacje dla dzieci i konkursy z nagrodami. W nowej przestrzeni pojawiły się zarówno restauracje znane płocczanom, jak i popularni operatorzy gastronomiczni nieobecni dotychczas na płockim rynku.
Rekordowe obroty odnotowała również PIZZA HUT EXPRESS:
- Restauracja w Galerii Wisła pobiła rekord sprzedaży wśród wszystkich dotychczasowych otwarć Pizza Hut Express w Polsce. Spodziewaliśmy się sukcesu, ale ostateczny wynik pozytywnie nas zaskoczył. W weekend otwarcia wiele elementów idealnie się ze sobą złożyło i to miało wpływ na tak pozytywne rezultaty. Mówię tu m.in. o wsparciu marketingowym ze strony Galerii, akcji prosprzedażowej i ogromnym zaangażowaniu wszystkich naszych pracowników. Miało to odbicie w wynikach, jakie osiągnęliśmy i jakie nadal osiągamy
– informuje Katarzyna Kraśnicka, manager restauracji