Jest to kolejna duża inwestycja spółek PKB Inwest Budowa oraz MDP, które w ostatnim czasie otrzymały pozwolenie na budowę nowoczesnego centrum handlowo - rozrywkowego w Tarnobrzegu.
Galeria Rumia zmienia swoje hasło reklamowe, które dotychczas brzmiało „warto tu być” na „Zawsze na fali”. Nowe hasło „Zawsze na fali”, nawiązuje do zmian jakie zapowiada właściciel, oznacza nową jakość w zarządzaniu i funkcjonowaniu obiektu, a także zapowiada szybki rozwój i wzrost znaczenia Galerii na lokalnym rynku.
Właściciele Galerii Rumia powierzyli zarządzanie obiektem firmie IMV Polska, która posiada szeroką wiedzę i wieloletnie doświadczenie w zakresie kreowania i realizacji skutecznych strategii w Centrach Handlowych. Komercjalizacją obiektu zajmuje się spółka BOIG (The Blue Ocean Investment Group).
W najbliższym czasie planuje się wprowadzenie innowacyjnych pomysłów w funkcjonowaniu obiektu. Zmiany, jakich można się spodziewać dotyczą m.in. działalności i wyglądu samego obiektu, strategii marketingowej oraz procesu komercjalizacji centrum.
Inwestorzy chcą zaskoczyć mieszkańców Rumii i jej okolic nową jakością – jeszcze w tym roku klienci galerii będą mogli zauważyć zachodzące zmiany.
Galeria Rumia to nowoczesny obiekt w samym sercu miasta Rumia, zlokalizowany w dobrze skomunikowanym miejscu – dogodnym zarówno dla podróżujących samochodem, jak i komunikacją miejską. Powierzchnia najmu to ponad 16 800 mkw. Do dyspozycji klientów jest przestronny, zadaszony parking, który pomieści 460 samochodów. Na trzech poziomach znajduje się 90 lokali, przeznaczonych na sklepy oraz punkty usługowe. Wśród głównych najemców znajdziemy m.in.: Reserved, Biedronkę, Cropp, House, Mohito, Monnari, KIK, Pepco, Empik, NEONET, klub fitness Calypso, multipleks kinowy Multikino czy drogerię Rossmann.