Galeria Jurajska: wyniki loterii pokazały, że klient wraca na zakupy

2020-06-19 | 12:53

Stopniowo wznawiane są aktywności marketingowe galerii. Jurajska to jedno z pierwszych dużych centrów handlowych w Polsce, które wróciło do loterii.

Chociaż działania marketingowe galerii handlowych w większości realizowane są dziś online, zwłaszcza w mediach społecznościowych, małymi krokami następuje też odmrożenie aktywności offline. I chociaż długo poczekamy na eventy w galeriach, to akcje prosale i loterie wspierające najemców już wracają.

Przykładem jest aktywność Galerii Jurajskiej. Na początku czerwca obiekt wznowił przerwaną pandemią loterię. Przywrócono nie tylko tę samą formułę, ale także połowę nagród wartych w sumie 25 tys. zł, które pozostały z marca.

Była to jedna z pierwszych tego typu akcji w centrum handlowym w Polsce realizowana od czasu lockdown'u. 

- Postanowiliśmy przetrzeć szlaki w nowej rzeczywistości marketingowej i zobaczyć, jak znana od lat formuła loteryjna sprawdzi się w nowych okolicznościach

- mówi Violetta Dziubin-Łuszczyk, dyrektor marketingu Galerii Jurajskiej.

- I chociaż powrót do tych działań, z uwagi na rygor sanitarny i obostrzenia, był wyzwaniem, okazał się on słusznym krokiem. Z jednej strony zależało nam na tym, aby dotrzymać słowa i zakończyć przedsięwzięcie, w które  jeszcze w marcu zaczęli angażować się nasi klienci, z drugiej strony loteria była idealnym rozwiązaniem, aby teraz wesprzeć sprzedaż u naszych najemców - dodaje.

Efekty? - W czerwcu loteria wypadła lepiej niż w marcu! Klienci nie tylko zarejestrowali więcej paragonów, ale także dwa razy więcej osób wzięło w niej udział. Ten wynik traktujemy jako swoisty barometr dla kolejnych akcji. Pokazuje on bowiem, że konsumenci mimo nowej rzeczywistości handlowej, chcą nadal brać udział w akcjach, w których premiowane są ich zakupy - mówi.

I rzeczywiście, patrząc na wyniki loterii widać, że jej powrót był dobrym pomysłem. W ciągu 5 dni trwania akcji zarejestrowano aż 4886 kuponów.  Dla porównania, w II połowie loterii w czerwcu br. udział wzięło tylko 5% mniej osób, niż w II połowie loterii z okazji 10. urodzin Galerii Jurajskiej.

Ponadto liczba wydanych kuponów z dnia na dzień się zwiększała - od 804 pierwszego dnia, do aż 1192 ostatniego dnia loterii. Z zebranych w czerwcu danych wynika także, że w ostatniej loterii udział brali nie tylko klienci z Częstochowy i okolicznych miast, ale także osoby, którym dojazd zajmował nawet więcej niż 60 minut.

- Wyniki loterii pokazały, że klient nie tylko wraca do galerii, ale wraca także na konkretne zakupy. Co więcej, gotów jest już aktywnie uczestniczyć w akcjach prosprzedażowych, jakie zaoferuje mu centrum handlowe. Widać także, że osoby, które traktowały nas jako swoje ulubione centrum, wciąż postrzegają nas w ten sposób.  To ważny sygnał dla galerii i jej marketingu, ale także dla najemców

- mówi przedstawicielka Galerii Jurajskiej.

Tym bardziej, że wyzwań przed marketingiem jest dziś sporo. - Musimy na nowo nauczyć się naszego klienta, tego jakie ma dziś oczekiwania i potrzeby, ale także obawy. Planując działania musimy to uwzględniać. Fakt, że formuła akcji sprzed lockdown'u tak dobrze sobie poradziła, pokazuje, że pewne działania będzie można kontynuować w nowej rzeczywistości handlowej - mówi.

Dziubin-Łuszczyk, nie ukrywa, że pojawi się także wiele nowości. - Komunikacja na pewno będzie bardziej zbalansowana. Nacisk położymy na online, ale także na aktywności offline. W przypadku tych ostatnich mamy już plany. Jednocześnie mając na uwadze obecną sytuację, dokładnie przyglądamy się scenariuszom wydarzeń, tak abyśmy mogli zachować wszelkie zasady bezpieczeństwa, z dystansem społecznym na czele - zapowiada.

II odsłona loterii Jurajskiej trwała od 8 do 13 czerwca. Aby wziąć w niej udział należało zrobić zakupy za min. 100 złotych , ale na maksymalnie 2 paragonach, następnie je zachować i wymienić na kupon loteryjny w Punkcie Obsługi Loterii. Kolejnym krokiem było zeskanowanie kuponu w standzie multimedialnym. Wśród nagród można było znaleźć 12 hulajnóg elektrycznych Xiaomi Mi Electric Scooter M365, 6 odkurzaczy Xiaomi Mi Robot Vacuum Cleaner oraz aż 51 kart podarunkowych na zakupy w Galerii Jurajskiej o wartości 50 zł każda.

Tagi: Galeria Jurajska Kampanie marketingowe Violetta Dziubin-Łuszczyk
Oceń artykuł:

Źródło: Galeria Jurajska

Galeria Jurajska: wyniki loterii pokazały, że klient wraca na zakupy

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.