Galeria Jurajska notuje znaczący wzrost liczby klientów

2019-04-05 | 09:30

Pomimo większej liczby niehandlowych niedziel i pesymistycznych nastrojów panujących na rynku, Galeria Jurajska zakończyła marzec z rekordowym wzrostem liczby klientów.

Ostatni miesiąc I kwartału 2019 roku przynosi Galerii Jurajskiej znaczący wzrost liczby klientów. Tylko w marcu to największe w Częstochowie centrum handlowe odwiedziło aż o 11% więcej klientów niż w tym samym miesiącu, ale w ubiegłym roku.

Co ciekawe, galeria notuje rosnącą liczbę klientów pomimo dalszych spadków, jakie notuje rynek w związku z obowiązującą ustawą o zakazie handlu w niedzielę i święta oraz zwiększoną liczbą niedziel niehandlowych od początku 2019 roku.

Ale mocny marzec to jedna nie jedyna dobra informacja dla Jurajskiej. Także cały pierwszy kwartał 2019 roku przynosi galerii wzrosty. W okresie od stycznia do marca 2019 liczba klientów w centrum handlowym wzrosła aż o blisko 6,7% proc. w porównaniu do takiego samego okresu przed rokiem.

Jurajska skutecznie opiera się negatywnym nastrojom, jakie panują na rynku w związku z niedzielami niehandlowymi. Jesteśmy dziś jedną z nielicznych w Polsce galerii, która pomimo obowiązującego ograniczenia notuje stale rosnącą liczbę klientów zarówno w dni handlowe, jak i w niedziele handlowe oraz niehandlowe 

– mówi Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.

I faktycznie, podczas kiedy częstochowskie centrum chwali się przyrostem odwiedzających, rynek od początku 2019 roku wciąż zmaga się z odpływem klientów. Tylko w styczniu ruch w galeriach spadł aż o 6%, z kolei w lutym o ponad 4% - podaje ShopperTrak.

Skąd więc sukces Galerii Jurajskiej? Zdaniem Boreckiej-Sudy wpływ na to ma kilka czynników.

Od wejścia w życie ustawy jesteśmy czynni w każdą niedzielę i już do tego przyzwyczailiśmy klientów. Dodatkowo od początku tego roku realizujemy z powodzeniem projekt Centrum Niedzielnej Rozrywki. Wspólnie z naszymi najemcami stworzyliśmy największą w Częstochowie ofertę rozrywkową, liczącą sobie blisko 100 różnych elementów. Składa się na nią m.in. wielosalowe kino, fitness club, restauracje, kawiarnie, największe w mieście centrum rozrywki, rozrywkowa infrastruktura galerii, a od niedawna także sklep spożywczy 

– mówi.

Realizacja tego projektu wymagała od galerii licznych inwestycji. W 2018 roku centrum zwiększyło w swojej ofercie liczbę lokali gastronomicznych do 18. Powiększono także dwukrotnie kids play Bajkowy Labirynt. Jurajska zainwestowała także w miejski ogród na bulwarach Warty, w place zabaw oraz modernizację wnętrz.

Efekt? Od początku tego roku galeria notuje ponad dwukrotnie większą liczbę klientów odwiedzających obiekt w niedziele wolne od handlu. Pomaga w tym coraz szersza oferta rozrywkowa najemców, ale także wydarzenia. Co niedzielę w galerii organizowane są m.in. warsztaty dla dzieci, zabawy oraz wystawy.  

Niedzielne poruszenia to jednak nie jedyny element, który wpływa na wyniki. Jednym z kluczowych czynników przynoszącym sukces Jurajskiej, zwłaszcza w dni handlowe, pozostaje jej niezwykle silna pozycja na lokalnym rynku oraz oferta licząca sobie dziś aż 200 sklepów!  

Galeria Jurajska jest mocno osadzona na lokalnym rynku. To miejsce kojarzące się z kompleksową ofertą, a zwłaszcza z modą i rozrywką. To sprawia, że obiekt przyciąga dziś nie tylko mieszkańców Częstochowy, ale także mieszkańców wszystkich ościennych powiatów, gdzie nie ma obiektu o zbliżonej skali i ofercie. W efekcie nasz zasięg obejmuje już blisko 1,5 mln osób 

– mówi Borecka-Suda.

Zdaniem przedstawicielki Jurajskiej magnesem pozostają przede wszystkim marki oraz kształt obecnej oferty Jurajskiej. – Jesteśmy galerią fashion, a więc moda zajmuje w naszej ofercie kluczowe miejsce. Dziś wypełnia ona ponad 60% powierzchni najmu. W galerii dostępne są wszystkie najpopularniejsze obecnie w Polsce marki, z markami Inditex i LPP na czele. To wyróżnia nas, ale także zapewnia stale rosnące zainteresowanie

– mówi.

Nie bez znaczenia pozostają także zmiany w samej galerii. Jurajska to dziś jeden z nielicznych obiektów w południowej Polsce tak mocno inwestujący w swoją modernizację. Tylko w ostatnich 2 latach właściciel obiektu zainwestował m.in. w modernizację bulwarów Warty, modernizację pasaży, nową strefę food court i nowe strefy relaksu, ale także w nowe parkingi i atrakcje z największą ścianą wodną na świecie na czele.

Galeria Jurajska na przestrzeni ostatnich 2 lat mocno się zmieniła. Budzi więc ciekawość. Klienci doceniają także otoczenie zakupowe, jakie dla nich zostało stworzone, a także nowoczesne customer experience, jakie zapewnia obiekt. Rosnąca liczba atrakcji poza handlowych, ale także nowości w ofercie galerii sprawia z kolei, że coraz więcej osób znajduje w niej coś dla siebie 

– podsumowuje Anna Borecka-Suda.

Tagi: Anna Borecka-Suda Galeria Jurajska
Oceń artykuł:

Źródło: Galeria Jurajska

Galeria Jurajska notuje znaczący wzrost liczby klientów

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.