Frisco.pl czterokrotnie zwiększy skalę biznesu dzięki najnowocześniejszemu magazynowi do obsługi e-grocery w Polsce

2018-07-25 | 15:31

Nowy magazyn Frisco.pl zajmować będzie 11 tys. m. kw., co odpowiada powierzchni większego hipermarketu, pozwoli na obsługę znacznie większej liczby klientów niż dotychczas. Już teraz skala biznesu Frisco.pl pod kątem liczby kupujących odpowiada ok. 5 tradycyjnym hipermarketom, a nowa inwestycja pozwoli na przynajmniej czterokrotne zwiększenie tej skali w przyszłości.

– Frisco.pl jest jedynym graczem typu pure-player w Polsce i liderem warszawskiego rynku zakupów spożywczych online – mówi Katarzyna Kazior, Prezes Frisco.pl. – Prowadzimy sprzedaż wyłącznie przez Internet na bazie własnego zaplecza magazynowego, dzięki czemu w 100% koncentrujemy się na tym, aby zapewniać klientom najlepsze doświadczenia związane z zamawianiem i odbiorem zakupów spożywczych. Dzięki nowej inwestycji będziemy mogli jeszcze skuteczniej poszerzać bazę naszych klientów i przekonywać do wyboru Frisco.pl jako wygodnej alternatywy dla zakupów w hiper- i supermarketach.

Nowy magazyn pozwoli znacznie zwiększyć wydajność i produktywność pracy, skróci się czas pakowania zamówień i zmaksymalizuje poziom kontroli nad całym procesem kompletacji. W magazynie zostaną wykorzystane innowacyjne rozwiązania technologiczne i zaawansowana automatyka magazynowa. Dzięki temu Frisco.pl będzie mogło pochwalić się najwyższym na rynku poziomem kontroli nad procesem i zapasem magazynowym oraz nad jakością dostarczanych produktów, wzrośnie także komfort pracy pracowników obiektu. Produkty świeże będą przechowywane w czterech różnych strefach temperatur, a część z nich dostarczana będzie niezmiennie w modelu just-in-time. Zagwarantuje to ich najwyższą jakość i świeżość na dłużej, dokładnie tak jakby były dostarczane do domów klientów prosto z uprawy.  

– Wyniki sprzedażowe pierwszego półrocza 2018 są dla nas bardzo satysfakcjonujące. W każdym miesiącu tego roku udawało nam się utrzymać dynamikę wzrostu sprzedaży wartościowej około 40% rdr. Cieszy nas duża stabilność tego wzrostu wynikająca ze zwiększającej się częstotliwości i regularności zakupów wśród naszych lojalnych klientów oraz stałego napływu nowych. Jest to bardzo dobra prognoza na przyszłość zarówno dla nas, jak i całej branży e-grocery. Tym bardziej z niecierpliwością oczekujemy na uruchomienie nowego magazynu, by móc zaspokoić rosnący popyt oraz dostarczać klientom nowe rozwiązania

– komentuje Katarzyna Kazior, Prezes Frisco.pl.

Uroczystość wmurowaniu kamienia węgielnego pod inwestycję, w której zlokalizowany będzie nowy magazyn Frisco.pl, Panattoni City Logistics Warsaw I, odbyła się przy udziale Zarządu Frisco.pl, przedstawicieli Rady Nadzorczej i właścicieli (MCI Capital S.A. i  Eurocash S.A.).

- Jako fundusz inwestycyjny skupiony na nowych technologiach, cieszymy się że możemy być jednym z akceleratorów transformacji cyfrowej w Polsce. Stabilny rozwój Frisco.pl jest dowodem, że przy właściwych partnerach, można odnosić sukcesy nawet w tak trudnym sektorze jakim jest e-commerce spożywczy. Uruchomienie nowego zaplecza logistycznego umocni pozycję spółki w metropolii warszawskiej a zdobyte doświadczenia pozwolą lepiej zaplanować dalsze kroki ekspansji

– dodaje Krzysztof Konopiński, Partner MCI Capital.

– Rozpoczęcie budowy nowego magazynu potwierdza plany dalszego, szybkiego rozwoju Frisco.pl, w obszarze handlu internetowego FMCG. Dla Grupy Eurocash, Frisco.pl jest znakomitą platformą do zdobywania doświadczeń w obszarze on-line. Na co dzień wspieramy polskich niezależnych przedsiębiorców, którzy prowadzą sklepy detaliczne. Nasza inwestycja we Frisco.pl daje możliwość wypracowania rozwiązań, które w przyszłości umożliwią naszym klientom działalność biznesową  również w Internecie. Pozwoli im to budować ich konkurencyjność na rynku handlu – mówi Jan Domański, rzecznik prasowy Grupy Eurocash.

Tagi: Frisco.pl Katarzyna Kazior MCI Capital Krzysztof Konopiński
Oceń artykuł:

Źródło: Frisco.pl

Frisco.pl czterokrotnie zwiększy skalę biznesu dzięki najnowocześniejszemu magazynowi do obsługi e-grocery w Polsce

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.