Fotojoker działa na rynku fotograficznym nieprzerwanie od ponad 20 lat. Zaczęło się od 5 sklepów stacjonarnych ze sprzętem foto, a obecnie istnieje 49 takich punktów w największych miastach Polski. W 2005 roku marka poszerzyła się o sklep online, który prócz sprzętu oferuje także mnóstwo usług czy produktów związanych z fotografią - w tym CEWE FOTOKSIĄŻKĘ, która jest najczęściej kupowaną fotoksiążką w Europie.
Fotojoker stawia zarówno na tradycję, jak i rozwój, dlatego przyszedł czas na symbol zacieśniania współpracy z CEWE, czyli nowe logo.
Fotojoker to wciąż sprzęt fotograficzny i sentyment zdjęć drukowanych, ale żadna branża nie pozwala stać w miejscu – dlatego jakość Fotojokera to także rozwój fotousług. Te firmowane są brandem CEWE, a Fotojokera można śmiało nazwać taką „spółką córką”.
CEWE FOTOKSIĄŻKA, CEWE FOTOOBRAZY czy inne spersonalizowane fotoprezenty, pokazują czym dla Fotojokera są zdjęcia. To sposoby na zachowanie wspomnień i miejsce na kreatywną zabawę fotografią. Od zawsze Fotojoker był też miejscem dla profesjonalistów i fanów nowinek sprzętowych – nowe logo to wciąż stary Fotojoker, ale największa sieć sklepów fotograficznych w Polsce postanowiła wykonać kolejny krok w procesie rebrandingu.