Na przełomie kwietnia i maja firma „7 Street Łukasz Błażejewski” mająca w swoim portfolio takie marki gastronomiczne jak „7 Street – Bar & Grill”, „Meet & Fit – Slow Food” oraz „Woody’s – Premium Burgers” wprowadziła kolejną markę „Frentzza – Pizza & Friends”. Poszerza ona portfolio trzech sieci o nową markę skupiającą się na pizzy z prawdziwych włoskich składników.
Frentzza – Pizza & Friends to miejsce gdzie można zjeść pizzę z doskonałych tradycyjnych produktów, ale także wybrać jedną z wielu w 100% roślinnych pizz, które pozytywnie zaskoczą nie jednego miłośnika mięsa. Wierzymy, że prostota i doskonały produkt broni się sam.
Pizze z menu Frentzza to klasyczne kompozycje z włoskich składników przy zachowaniu umiarkowanych cen. W menu każdy znajdzie coś dla siebie, oprócz klasycznych pizz mamy wegańskie pozycje oraz możliwość stworzenia autorskich pizz z dowolnie wybranych składników. Kwintesencją i wyróżnikiem naszej pizzy jest ciasto, którego skład jest naszą tajemnicą handlową, a składa się ono z kompozycji 12 odpowiednio dobranych przypraw tworząc niepowtarzalny smak, która jest udostępniana lokalom już jako gotowa mieszanka.
Frentzza działa obecnie na warszawskim Mokotowie, a w trzecim tygodniu maja ruszy w Elblągu. Obecnie ze względu na wprowadzone ograniczenia w funkcjonowaniu restauracji w związku z pandemią COVID-19 marka prowadzi sprzedaż tylko z dostawą poprzez stronę Frentzza.pl oraz we współpracy z portalami, ale po zniesieniu ograniczeń rusza z ekspansją i chce otwierać kolejne lokale z obsługą gości.
Frentzza ma przygotowanie logistyczne, które pozwala w krótkim czasie nawiązać współpracę z innymi restauracjami, które teraz działają prężnie z dowozami i chciałyby poszerzyć swoją działalność o markę Frentzza przy jednoczesnym zachowaniu swojego podstawowego biznesu.
Warunkiem jest korzystanie z produktów marki własnej Frentzza m.in. takich jak 12 wyselekcjonowanych przypraw, które są największą tajemnicą marki, oryginalne sosy oraz włoskie składniki.