W lipcu bieżącego roku firma „7 Street Łukasz Błażejewski” mająca w swoim portfolio takie marki gastronomiczne jak „7 Street – Bar & Grill” oraz „Meet & Fit – Slow Food” wprowadziła na rynek nową markę „King Rooster”.
W ofercie King Rooster znajdują się chrupiące kurczaki zarówno w zestawach z frytkami i sosami, jak i w burgerach. Całkowitą nowością na polskim rynku są dostępne w 100% roślinne zamienniki kurczaka do złudzenia przypominające mięso kurczaka w formie kotleta do burgerów jak i w formie panierowanych stripsów. King Rooster to pierwsza w Polsce firma oferująca taką dostępność roślinnych zamienników mięsa kurczaka w wielu lokalizacjach. Dania roślinne przyrządzane są zgodnie ze sztuką w oddzielnych urządzaniach. Marka prezentuje nowatorskie podejście do burgerów, wśród których można znaleźć zarówno klasyki w odświeżonych wersjach, jak i odważne nowe kompozycje. Sekretem marki jest autorska marynata, w której marynowane są wszystkie kawałki oraz panierka, która jest używana do panierowania. Do każdego zestawu można dobrać 1 z 14 unikalnych sosów, z których połowa jest w roślinna.
Przy tworzeniu marki King Rooster firma 7 Street współpracuje m.in. z takimi partnerami jak firma Koliber oferująca Linię Vege, Roślinny Qurczak, McCain, Coca Cola oraz Unigast.
King Rooster działa w 8 lokalizacjach m.in. takich jak Warszawa, Szczecin czy Białystok. Wkrótce będzie dostępny w kolejnych miastach. Obecnie ze względu na ograniczoną ilość gości korzystających z lokali gastronomicznych w związku z pandemią COVID-19 King Rooster działa w modelu ghost restaurant w oparciu o infrastrukturę lokali sieci 7 Street. Po unormowaniu się sytuacji firma zamierza ruszyć z ekspansją i zacząć otwierać lokale z obsługą gości.