W sierpniu zakończyła się kolejna odsłona akcji "Rozprzedaż" w centrach outlet Factory. Letnia edycja trwała od 18 czerwca do 14 sierpnia. Średni wzrost odwiedzalności wyniósł ok. 14%, a sprzedaż wzrosła o 19% w porównaniu do roku 2010.
Wyniki wzrostu odwiedzalności dla poszczególnych centrów, w porównaniu do wyników osiągniętych w 2010 roku dla akcji "Rozprzedaż", były wyższe. We Wrocławiu zanotowano wzrost o ok 23%, w Factory Warszawa Ursus o 6,5%, a w Factory Poznań o 10%.
-
W obecnej sytuacji na Polskim rynku wyniki Rozprzedaży są bardzo satysfakcje. Należy pamiętać, że czerwiec-lipiec to sezon wyprzedażowy również w regularnych centrach handlowych. Tym bardziej cieszy nas stały wzrost odwiedzalności oraz sprzedaży podczas kolejnych edycji akcji – mówi Monika Leszczyńska, Marketing Manager Neinver Asset Management.
Rozprzedaż to czas wyjątkowych ofert i najniższych cen na rynku, organizowana dwa razy do roku. W czasie akcji ceny artykułów dostępnych w centrach outlet Factory spadają nawet do 80%, dając klientom szansę na niezwykle udane i atrakcyjne zakupy.
Letnia edycja Rozprzedaży wsparta była kampanią promocyjną prowadzoną w radio oraz w prasie.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Factory Poznań
Zobacz wszystkie sklepy w Factory Poznań
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Factory Wrocław
Zobacz wszystkie sklepy w Factory Wrocław
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Factory Warszawa Ursus
Zobacz wszystkie sklepy w Factory Warszawa Ursus
Tagi: