Factory Ursus to pierwsze centrum outlet w Polsce. Po rozbudowie, trwającej od czerwca ubiegłego roku, działa w nim ponad 100 sklepów i lokali usługowych. Są to nowe marki, których dotąd nie było w centrum, m.in.: modowe (Digel, Pierre Cardin, Vero Moda, Mustang), outdoorowe (Elbrus, Hi-Tec, Mountain Warehouse), obuwia (Geox), dziecięcy Smyk oraz popularne marki Rossmann, Empik czy Restauracja Sphinx.
Oferta całego centrum to również silna reprezentacja marek sportowych (m.in. adidas, Reebok, Asics, Nike, 4F , PUMA), męskich (Lancerto, Bytom, Próchnik, Vistula) oraz mix fashion (United Colors of Benetton, Desigual, Reserved ,Bestseller, Calvin Klein).
Największe centrum outlet w Warszawie
W nowej części centrum outlet dominuje naturalne oświetlenie i wielkopowierzchniowe szklane witryny, połączone z bielą i elementami metalu. Na zewnątrz wyróżnia się czarna, nowoczesna elewacja z charakterystycznymi czerwonymi logotypami Factory nad wejściami. Również dotychczasowe przestrzenie Factory Ursus zostały gruntownie odnowione.
Wymienione zostało oświetlenie, posadzki, a witryny sklepowe są lepiej widoczne. -
Powierzchnia centrum zwiększyła się o ponad 6 000 m kw. - z dotychczasowych 13 700 m kw. do 20 000 m kw. Factory Ursus to dzisiaj największe centrum outlet w Warszawie - podkreśla jego dyrektor Piotr Rębacz.
Łatwy dojazd do centrum
-
Ważnym impulsem do rozbudowy Factory w Ursusie były zmiany infrastruktury drogowej w samej dzielnicy. To dzisiaj bez wątpienia najlepiej skomunikowane centrum outlet w Polsce, gdzie dojazd samochodem ze ścisłego centrum zajmuje 15 minut – mówi Marta Kocik, marketing manager.
Na miejsce kursują też miejskie autobusy i kolej. Po przebudowie ulic w dzielnicy Ursus, dojazd do centrum jest o wiele łatwiejszy, dzięki bezpośredniemu połączeniu z Alejami Jerozolimskimi i obwodnicą Warszawy. Do końca przyszłego roku Factory Ursus zostanie połączone z Bemowem dwupasmową ul. Nowolazurową. Otwarcie nowego docinka drogi S8 przyniosło też łatwe i szybkie połączenie z podwarszawskimi Jankami.
Dla klientów zbudowane zostały dwa parkingi - podziemny i naziemny dwukrotnie zwiększając liczbę miejsc dla samochodów do prawie 900. To pozytywnie wpłynie na komfort robienia zakupów.
EKO centrum
W największym warszawskim centrum outlet zadbano też o wysokie standardy ekologiczne. Wszystkie zastosowane technologie pozwolą zaoszczędzić w ciągu pięciu lat nawet ok. 250 MWh energii. -
Nowa część centrum Factory Ursus ma duże świetliki. Pozwolą one na doświetlenie centrum naturalnym światłem dziennym. Jednocześnie zastosowane w 100% powierzchni publicznych (pasaż, garaż, parking) energooszczędne źródła światła w technologii LED pozwolą na lepszą ekspozycję witryn sklepowych, a użytkownikowi zapewnią oszczędności w zużyciu energii – mówi Cezary Kopij, projekt manager Neinver.
Zadbano też o bardzo dobrą jakość powietrza wewnątrz, oszczędność wody i nowoczesne zarządzanie wszystkimi systemami.
Dwa tygodnie z nagrodami
Od 16 do 30 września, z okazji otwarcia centrum Factory Warszawa Ursus przygotowało konkurs, w którym do wygrania są nagrody o łącznej wartości 56 000 zł. Wystarczy w tych dniach zrobić zakupy na kwotę min. 200 złotych (paragony mogą się łączyć) i zgłosić się do stoiska konkursowego (przy schodach ruchomych w nowej części centrum) by zmierzyć się z konkursową aplikacją.
Do wygrania: tablety Samsung Tab 4, konsole Xbox, czytniki e-booków Kindle, kamery Go Pro, a także karty podarunkowe wartości 100, 200 i 500 złotych.