Mieszkańcy Warszawy mają wielkie serca i potrafią się dzielić, tak na wstępie można podsumować Stylowy Recykling z Factory Annopol. Ideą akcji była pomoc potrzebującym. Organizator akcji, Factory Warszawa Annopol, aby zachęcić do oddania odzieży każdy kilogram przyniesionych ubrań nagradzał voucherem na zakupy. Odzież zbierana była do specjalnego, oznakowanego kontenera, a następnie przewożona do mazowieckiego oddziału Polskiego Czerwonego Krzyża. Podczas pierwszego etapu prowadzonego w centrum stolicy udało się zebrać 1242 kilogramy odzieży. Kulminacja akcji nastąpiła jednak dopiero po otwarciu nowego centrum handlowego. Klienci Factory Warszawa Annopol, którzy wybrali się na zakupy przynieśli ze sobą ponad 5 ton odzieży.
-
Korzystając z pory wiosennych porządków zachęciliśmy mieszkańców Warszawy do przejrzenia swoich szaf. Większość z nas ma co najmniej kilka ciuchów, których już nie zakłada, a jednoczenie nie wyrzuca, bo są dobrej jakości. Ideą organizowanej przez nas zbiórki była pomoc potrzebującym. Chcieliśmy, aby ubrania, których z różnych względów nie nosimy, zyskały nowe życie. Akcja przyniosła zamierzony skutek. W kilka dni udało nam się zebrać ponad 6 ton odzieży. Warto dodać, że większość przyniesionych ubrań jest w bardzo dobrym stanie, niektóre wciąż posiadają metki. Ubrania już zostały przekazane Mazowieckiemu Oddziałowi Okręgowemu Polskiego Czerwonego Krzyża – mówi Monika Olejnik-Okuniewska, marketing & PR senior manager, Neinver Polska
Stylowy Recykling to przykład akcji łączącej działania na rzecz zrównoważonego rozwoju z działaniami społecznymi. Zbiórka odzieży w realny sposób przyczyniła się do zmniejszenia ilości odpadów tekstylnych oraz pomocy potrzebującym. Na sukces akcji złożyło się kilka aspektów: dobra organizacja, wiosenna pora oraz nagroda w postaci voucherów na zakupy, które uczestnicy akcji otrzymywali za swój dobry gest.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Factory Annopol
Tagi: