Jakie emocje wyzwalają w nas atrakcyjne ceny? Co odczuwamy, płacąc za wymarzoną rzecz znanej marki niewielką kwotę? Co maluje się na naszych twarzach, kiedy mamy świadomość mądrych zakupów? Radość, satysfakcja, zadowolenie, zachwyt i zauroczenie – takie emocje obudzą wiosenne kolekcje markowych produktów, które będzie można nabyć w Factory Annopol i Factory Ursus od 21 marca br. w cenach do 70 procent niższych niż regularne. Centra outlet do każdego zakupu dodają klientom bonus w postaci pozytywnych przeżyć.
–
W najbliższy piątek, 21 marca br. w obu warszawskich centrach Factory ruszamy z kampanią Wiosna – Lato 2014. Do sklepów trafią wiosenne kolekcje, które będzie można nabyć w cenach niższych od 30 do 70 procent. Wiosna budzi w każdym pozytywne emocje, wszystko wokół rozkwita, zarówno w przyrodzie, jak i uczuciach. W Factory Annopol i Factory Ursus pozytywne emocje wyzwolą również wiosenne kolekcje markowych produktów. Smart shopping to nie tylko mądre zakupy i racjonalna kalkulacja, ale zakupy przynoszące satysfakcję i radość – mówi Kamila Błazik, koordynator ds. marketingu w Factory Annopol i Factory Ursus.
Komunikacja akcji wiosna – lato 2014 oparta została na pozytywnych przeżyciach. Zewsząd będą na nas spoglądały twarze, wyrażające emocje, takie jak radość, satysfakcja, zadowolenie, zachwyt i zauroczenie. Każda z tych emocji to efekt reakcji na atrakcyjne ceny, które stały się już symbolem centrów Factory Outlet.
- Smart shopping to idea mądrych i świadomych zakupów, które jednocześnie przynoszą radość i satysfakcję. Ceny poszczególnych produktów w warszawskich centrach Factory wywołują uśmiech, zachwyt, a nawet zauroczenie. Już dziś zapraszamy na zakupy pełne pozytywnych wrażeń – dodaje Kamila Błazik.
Kampania wiosna – lato 2014 rozpocznie się 21 marca i potrwa do końca kwietnia.
Tagi: