Profil Facebook Galerii Askana, który przekroczył liczbę 20 tysięcy fanów ponownie został doceniony przez branżę. Lipiec był kolejnym miesiącem, w którym Galeria Askana znalazła się na czołowych miejscach w rankingu przygotowanym przez firmę Sotrender, badającą aktywność polskich profili na Facebooku.
Tym razem, Galeria Askana uplasowała się na drugim miejscu jeśli chodzi o największy procent zaangażowania fanów. Również drugie miejsce przypadło Askanie w kategorii „Relative Interactivity”, czyli zestawieniu badającym poziom interakcji z fanami. Ponadto, jeden z wpisów galerii znalazł się wśród pięciu najpopularniejszych w tym miesiącu w całej branży.
Jak podkreśla Anna Sip, manager marketingu Galerii Askana -
Przywiązujemy niezwykłą wagę do komunikacji w mediach społecznościowych, jako ważnego aspektu naszych działań. Dzięki profesjonalnej i sprawnej obsłudze nasi fani mają stały kontakt z Galerią, mogą wymieniać się swoimi spostrzeżeniami w najwygodniejszy dla nich sposób. To również doskonałe narzędzie promocji marek działających na terenie Galerii, które prezentując się w niebanalny sposób zyskują nowe grono wiernych klientów.
To już kolejne miesięczne notowanie, w którym pojawia się Galeria Askana. W poprzednich edycjach centrum plasowało się w czołówkach zestawień obrazujących poziom aktywności fanów i jakości obsługi profilu. Odsetek fanów, którzy wchodzą w interakcję z publikowanymi treściami oraz suma tych interakcji na profilu FB Askany należą do najwyższych w Polsce.
Tagi: