W Galerii Jurajskiej powstanie pierwszy w tej części woj. śląskiego stacjonarny sklep eobuwie. Właściciel galerii właśnie podpisał umowę najmu z dynamicznie rozwijającą się w Polsce siecią. Otwarcie zaplanowano na IV kwartał br.
Jesienią klienci Galerii Jurajskiej znajdą w jeszcze szerszą ofertę butów i dodatków. Wszystko za sprawą umowy, jaką właśnie podpisał dział leasingu. Nowym najemcom największej w Częstochowie galerii będzie eobuwie.pl. Marka w Jurajskiej otworzy swój pierwszy stacjonarny sklep w tej części regionu. Zajmie on powierzchnię 947 m kw.
Co w nim znajdziemy?
W salonie w Galerii Jurajskiej chcemy zaoferować wszystkie sprawdzone rozwiązania, które wdrożyliśmy w dotychczasowych sklepach eobuwie.pl. Do dyspozycji klientów, poza kilkudziesięcioma tabletami ze specjalnymi aplikacjami do zamawiania butów i systemem digital signage, będą też usługi click & collect oraz esize.me
- mówi Konrad Jezierski, dyrektor ds. retail eobuwie.pl
Pierwsza z nich pozwala internetowo zamówić produkty, aby następnie komfortowo przymierzyć je w salonie. Z kolei esize.me to przełomowe rozwiązanie, które pomaga dobrać buty w oparciu o skan 3D stóp. Specjalny skaner najpierw w kilka sekund wykonuje trójwymiarowy model naszych stóp, a następnie porównuje go ze skanami wszystkich butów znajdujących się w ofercie sklepu, pochodzących od dowolnej marki
- dodaje.
Jak zapowiadają przedstawiciele eobuwie.pl, dzięki nowatorskiemu podejściu do sprzedaży, klienci Jurajskiej będą mieli od ręki dostęp do aż 50 tys. produktów sklepu!
To pierwszy tak nowoczesny sklep w Galerii Jurajskiej, w którym na szeroką skalę wykorzystywana jest idea omnichannel. Dzięki otwarciu nasi klienci zyskają dostęp do niezwykle szerokiej oferty, ale także do unikalnej na polskim rynku technologii, która ułatwia robienie zakupów, ale także zaciekawia klienta. Jestem przekonana, że to podejście do sprzedaży spotka się z dużym zainteresowaniem naszych klientów, tym bardziej, że sklepy z butami należą do grona najchętniej wybieranych w ofercie Jurajskiej
- mówi Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.
To ostatnie jest pewne, bo sklep stacjonarny eobuwie.pl nie jest debiutem marki w Galerii Jurajskiej, a sama marka jest doskonale znana klientom. Brand od roku ma w centrum handlowym punkt esize.me. Na miejscu oprócz wykonania skanu 3D stopy, można także skorzystać ze specjalnych tabletów i kupić buty w sklepie on-line oraz zamówić dostawę do domu.
Nowy sklep w znaczący sposób poszerza naszą ofertę butów i dodatków. Klienci zyskują dostęp nie tylko do niezwykle szerokiej oferty, ale także do marek, dotąd niedostępnych w ofercie Galerii Jurajskiej. Tym samym mamy możliwość zaoferowania naszym klientom najszerszej oferty tego segmentu w tej części województwa śląskiego
- mówi Borecka-Suda.
Ta oferta, oprócz eobuwie.pl, obejmuje dziś aż 12 sklepów, wśród nich są m.in. Deichmann, CCC, Ecco, Kazar, Ryłko, Ochnik, Gino Rossi, Wittchen, Wojas. Oferta butów dostępna jest także w 8 sklepach sportowych, m.in. Adidas, 4F, Nike, New Balance, Puma, Intersport czy Sizeer.
Topowe marki obuwnicze od lat chętnie lokują u nas swoje sklepy. Do galerii przyciąga zarówno jest modowy profil, jak również atrakcyjny rynek, na którym działamy. Nie bez znaczenia jest także potencjał samej galerii. Centrum handlowe od 10 lat notuje nieprzerwanie wzrost liczby klientów. Rosną także obroty najemców, także w segmencie modowym, sportowym oraz obuwia i galanterii
- wylicza Borecka - Suda.
Ten potencjał przyciąga. Dostrzegła go także marka eobuwie.pl.
Jesteśmy obecni już w kilkunastu miastach w Polsce, w popularnych galeriach handlowych, ponieważ chcemy być jak najbliżej naszych klientów. Wybieramy renomowane obiekty, które nierzadko stają się nowymi centrami miast. Miejscami, w których mieszkańcy i przyjezdni lubią spędzać czas wolny i robić zakupy, ponieważ mają pewność, że świadczone usługi i jakość sprzedawanych towarów są na najwyższym poziomie
- mówi Konrad Jezierski.
Galeria Jurajska spełnia wszystkie te założenia i stąd nasza obecność tutaj. Częstochowa od dłuższego czasu była na liście miast, w których chcieliśmy dotrzeć bezpośrednio do naszych klientów, także tym bardziej cieszymy się, że się udało i już niebawem będziemy mogli przedstawić mieszkańcom naszą ofertę
- dodaje przedstawiciel eobuwie.pl.