Salon marki, który został otwarty 28 sierpnia, znalazł się w odnowionej części galerii handlowej przy ul. Wrocławskiej 17 w Zielonej Górze. Zaoferuje ofertę obu brandów: eobuwie.pl oraz Modivo. Klienci będą także mogli skorzystać z wygodnej usługi Reserve&Collect.
Koncept sklepu stacjonarnego z ofertą co-brandu to kolejny innowacyjny krok, który wynika ze strategii omnichannel marki eobuwie.pl. Firma stawia na rozwiązania umożliwiające jak najłatwiejszy zakup, przeglądanie oferty oraz sięganie po modowe inspiracje.
Poszerzona oferta to odpowiedź na oczekiwania naszych klientów, którzy wielokrotnie pytali o możliwość skompletowania pełnej stylizacji. Teraz w jednym miejscu dajemy im dostęp do 25 000 produktów oraz pełnej oferty online
- mówi Konrad Jezierski, dyrektor ds. retail w eobuwie.pl S.A.
Oprócz dotychczasowych rozwiązań znanych ze sklepów stacjonarnych eobuwie.pl, jak tablety do przeglądania zamówień czy usługa esize.me, w nowym koncepcie wyodrębniono przestrzeń dla nowoczesnych przymierzalni Modivo. Klienci będą mogli skorzystać z wygodnej usługi Reserve&Collect i zamówione produkty przymierzyć w garderobach, nazwanych na cześć europejskich stolic mody.
W praktyce oznacza to, że Klient w dowolnym momencie może zamówić do sklepu produkty z oferty eobuwie.pl lub Modivo. Otrzyma od nas SMS z informacją, że zamówienie jest kompletne. Wtedy może przyjść do sklepu, w komfortowych warunkach przymierzyć produkty i dopiero wtedy podjąć decyzję o zakupie. Do tego momentu nie ponosi żadnych kosztów. Cały proces - odebranie zamówienia, przemierzenie, zakup lub zwrot odbywają się w jednym miejscu
- dodaje Konrad Jezierski.
W najbliższych miesiącach rozszerzony koncept sklepu stacjonarnego ma zostać udostępniony klientom w kolejnych lokalizacjach, m. in. w Krakowie.
Otwarcie zielonogórskiego salonu odbyło się przy zachowaniu niezbędnych środków ostrożności, skanery esize.me i tablety będą na bieżąco dezynfekowane.