Z zachowaniem najwyższych środków bezpieczeństwa eobuwie.pl zaprosił klientów 15 maja do nowego punktu w centrum handlowym Galaxy. Sklep, zlokalizowany na poziomie I, oparty jest na wciąż nowatorskim, choć już docenionym przez klientów i branżę formacie. Na klientów czeka m.in. 20 000 produktów dostępnych na miejscu, 29 tabletów do przeglądania oferty, punkt skanowania esize.me oraz rabaty, sięgające nawet 40%.
Eobuwie.pl kontynuuje rozwój sieci stacjonarnej. Sklep w Szczecinie to już 23 lokalizacja na terenie Polski i pierwsza w województwie zachodniopomorskim.
Czym eobuwie.pl różni się od innych sklepów z butami? Całkowicie unikalnym doświadczeniem zakupowym. Przełomowy format łączy największy atut zakupów w Internecie - dostępność dziesiątek tysięcy modeli butów do wyboru, z tym co najlepsze w zakupach stacjonarnych - możliwością przymierzenia ich na miejscu.
Do przeglądania produktów korzysta się z dostępnych na miejscu tabletów. Aktualna oferta, wyświetlana jest na ekranach multimedialnych. Dostępne w sklepie modele można w komfortowych warunkach przymierzać na miejscu. Buty dostarczane są z magazynu na zapleczu sklepu maksymalnie w 3 minuty.
W sklepach oferowany jest ten sam asortyment, co w sklepie online: 80 tys. produktów od ponad 500 marek. Jest na bieżąco aktualizowany, więc klient ma pewność, że przegląda setki nowości. Ponadto dla wszystkich kanałów sprzedaży obowiązują te same promocje i akcje rabatowe.
W naszych salonach postawiliśmy na omnichannel, czyli sprzedaż wielokanałową. Połączyliśmy korzyści kanałów offline i online. Dzięki temu oszczędzamy czas klientów. Można z łatwością przejrzeć ofertę online, np. zamówić produkty i komfortowo odebrać w salonie
- mówi Konrad Jezierski, dyrektor ds. retail.
W szczecińskim salonie dostępna będzie oczywiście usługa esize.me. To przełomowe rozwiązanie, które pomaga dobrać buty w oparciu o skan 3D stóp. Specjalny skaner w kilka sekund wykonuje trójwymiarowy model stóp klienta, a następnie porównuje go ze skanami wszystkich butów znajdujących się w ofercie sklepu, pochodzących od dowolnej marki.
Skan wykonuje się raz. Potem każdy klient może przypisać go do swojego numeru komórkowego lub adresu e-mail i w dowolnym momencie - czy to podczas zakupów stacjonarnych czy online - skorzystać z rekomendacji. Naturalnym uzupełnieniem esize.me jest możliwość doboru spersonalizowanych wkładek do butów, którą eobuwie.pl już oferuje swoim klientom
– dodaje Konrad Jezierski.
Teraz skan esize.me można wykonać również własnym smartfonem, korzystając z aplikacji eobuwie.pl.
Sklep spełnia wysokie standardy bezpieczeństwa. Przy wejściu i przy kasach udostępniany jest płyn do dezynfekcji rąk, pracownicy sali sprzedaży pracują w maseczkach i rękawiczkach, skanery esize.me oraz tablety są regularnie dezynfekowane. W sklepie aktualnie, zgodnie z obowiązującymi zaleceniami, może przebywać ściśle określona liczba osób. W trosce o bezpieczeństwo klientów i pracowników środki bezpieczeństwa utrzymane zostaną do odwołania.