W tym roku Spółka konsekwentnie rozwija sieć retail. Na terenie Polski to już 26 sklepów. W lipcu koncept stacjonarny otwarto w Pradze. To pierwszy sklep marki za granicą.
- W odpowiedzi na oczekiwania klientów cały czas doskonalimy naszą ofertę. W przypadku niektórych lokalizacji stawiamy na relokację, jak np. w Olsztynie. Inne, jak np. Zielona Góra wzbogacamy o ofertę naszego brandu z modą MODIVO. Cały czas zacieśniamy model omnichannel i rozwijamy usługi z zakresu customer experience
- mówi Konrad Jezierski, dyrektor ds. retail eobuwie.pl S.A.
W łódzkiej Manufakturze (poziom 0) otwarty zostanie sklep z tradycyjną ofertą eobuwie.pl. Na miejscu klienci zyskają dostęp do 15 tysięcy produktów, a przy pomocy tabletów będą mogli przeglądać kompletną ofertę online - to ponad 177 tysięcy produktów od ponad 580 marek. Do dyspozycji będą także szczególnie popularne wśród klientów usługi: esize.me oraz Reserve&Collect.
- Szanujemy czas naszych klientów i dbamy o ich wygodę podczas zakupów. Esize.me na podstawie skanu 3D rekomenduje właściwy rozmiar obuwia. Z kolei usługa R&C pozwala w dowolnym momencie zamówić produkty z poziomu strony internetowej lub aplikacji. Kiedy będą skompletowane, otrzymamy informację ze sklepu. Dopiero na miejscu klient podejmuje decyzję o zakupie, wcześniej nie ponosi żadnych kosztów - dodaje Konrad Jezierski.
Podczas otwarcia, którego partnerem jest marka Converse, przewidziano liczne atrakcje i konkursy z nagrodami.