Zarządzane przez firmę Apsys Polska Centrum Handlowe NoVa Park w Gorzowie zanotowało – mimo odwrotnej tendencji rynkowej – 13% średni miesięczny wzrost frekwencji oraz 17% średni miesięczny wzrost obrotów w 2014 roku w porównaniu z rokiem 2013. Osiągnięte wyniki potwierdzają, że NoVa Park systematycznie poszerza grono swoich klientów.
Rok 2014 w NoVa Park to czas podpisywania nowych umów najmu oraz inwestycji. Łącznie w ubiegłym roku podpisano 15 umów najmu. Do grona najemców NoVa Park dołączyły m.in. marki niedostępne dotąd na rynku lokalnym jak Calzedonia, Intimissimi czy KiK, a 3 najemców – Sinsay, CCC oraz sala zabaw Acapulco – zdecydowało się na rozbudowę swoich punktów.
Wyłączny właściciel obiektu, firma Futureal, poczynił liczne inwestycje: w centrum otwarto Pokój Maluszka i pojawił się bezprzewodowy internet na terenie całej galerii handlowej. Jednym z ważniejszych wydarzeń z życia centrum w 2014 roku było również przyznanie NoVa Park – jako pierwszemu centrum handlowemu w Polsce – międzynarodowego certyfikatu BREEAM® In-Use z oceną „Excellent” zarówno w kategorii Building Management (Zarządzanie obiektem), jak i Asset Rating (Ekologiczna charakterystyka budynku).
-
Jesteśmy bardzo zadowoleni z osiągniętych wyników. Cieszymy się, że nasze działania obejmujące systematyczne poszerzanie oferty handlowej centrum, sprawne zarządzanie obiektem oraz kolejne inwestycje w NoVa Park przynoszą pozytywne efekty. Będziemy kontynuować przyjętą strategię, tak aby tendencja wzrostowa utrzymywała się również przez cały 2015 rok – mówi Joanna Bagińska, dyrektor Centrum Handlowego NoVa Park.
Ostatnich 12 miesięcy to także czas intensywnych działań marketingowych, które miały na celu przyciągnąć do centrum jak największą liczbę klientów. Eventy rodzinne czy cykl akcji prosprzedażowych „Doceniamy, nagradzamy” to tylko niektóre z aktywności realizowanych w zeszłym roku. Największym sukcesem 2014 roku był jednak kontrakt z najsilniejszą w regionie marką, klubem sportowym Stal Gorzów. NoVa Park została elitarnym sponsorem Stali Gorzów oraz objęła wyłączny patronat nad sektorem rodzinnym na stadionie.
- Nie bez wpływu na wyniki centrum pozostawała również strategia marketingowa NoVa Park, bogata w atrakcyjne wydarzenia, interesujące dla mieszkańców Gorzowa i regionu. Jestem przekonana, że podjęte działania marketingowe wzmocniły wizerunek centrum jako miejsca przyjaznego rodzinom z dziećmi – dodaje Katarzyna Borowiak, kierownik ds. marketingu NoVa Park.
Tagi: