Z okazji zbliżającego się maratonu w Bostonie, sieć barów z pączkami i kawą Dunkin’ Donuts zaprezentowała buty inspirowane donutami. Projekt powstał we współpracy z producentem obuwia Saucony.
W tym roku Dunkin’ Donuts i Saucony podwoiły wysiłki, aby stworzyć drugą edycję butów Dunkin-Saucony, które już teraz można kupić za 120 dolarów. Projekt charakteryzuje się klasycznymi różowo-pomarańczowymi kolorami Dunkin’ Donuts. Na pięcie został umieszczony odblaskowy pasek z napisem „Boston”, a na języku znalazła się filiżanka kawy. We sznurowadła został wpleciony pączek, w formie różowego, obsypanego kolorową posypką medalionu.
Buty od Dunkin’ Donuts to model Kinvara. Kinvara 10 oferuje piankę Everun, która zapewnia najwyższy komfort podczas biegu, a jednocześnie jest lekka. Doskonale sprawdza się zarówno podczas długich treningów maratońskich, jak i na krótkich dystansach. Projektowi przyświecała idea, by stworzyć buty o tematyce pączków, nadając dosłowne znaczenie hasłu przewodniemu franczyzy: "America Runs on Dunkin".
Produkt jest także zapakowany w niestandardowe pudełko przypominające to, w którym sprzedawane są pączki.