Warszawskie centrum handlowe 2019 rok rozpoczyna od otwarcia drogerii Rossmann, która dołączy do grona innych dużych sklepów takich jak: Biedronka, Kik czy Media Expert. W Centrum Łopuszańska 22 można znaleźć też liczne butiki z modą damską, męską, dodatkami oraz kosmetykami.
Powstanie drogerii Rossmann to kolejny krok w rozwoju Centrum Łopuszańska 22. I najlepszy dowód na to, że nie tylko odpowiada na potrzeby klientów, ale też je antycypuje. Dlatego stopniowo, ale konsekwentnie się zmienia. W 2017 roku otwarto Biedronkę, Kik i pierwszy wówczas warszawski salon Media Expert.
Ostatni rok przyniósł inaugurację Centrum Aktywnej Rozrywki AIRO o powierzchni aż 4 000 mkw. W AIRO mieszczą się park trampolin i sala zabaw dla dzieci. W centrum handlowym na początku przeważały butiki, teraz pojawiają się także większe sklepy. Ewolucja Centrum Łopuszańska 22 odpowiada na zmieniające się potrzeby klientów, którzy oczekują, że w jednej przestrzeni znajdą się butiki, większe sklepy oferujące szeroki asortyment różnych marek, a także punkty usługowe i centra rozrywki.
W położonym między warszawską dzielnicą biznesową a lotniskiem Centrum Łopuszańska 22 znajduje się 170 sklepów. Między innymi: Wólczanka, Ochnik, Natura, Kubenz, Recman, Esotiq, Swiss, Grycan, Obag, Femestage, Ziaja, Inglot, Henri Lloyd, Tiffi.
Centrum Łopuszańska 22 położone jest między warszawską dzielnicą biznesową a lotniskiem przy ulicy Łopuszańskiej 22. Powierzchnia najmu Centrum Łopuszańska 22 obejmuje 20 tys. mkw. Do dyspozycji klientów pozostaje ponad tysiąc bezpłatnych miejsc parkingowych.