Drogeria dm startuje z kampanią świąteczną

2022-11-05 | 20:32

Pod hasłem Odkryj magię Twoich małych chwil radości drogeria dm startuje z kampanią świąteczną, która potrwa aż do 26 grudnia. Kampania obejmie działania w sklepie internetowym oraz w sklepach stacjonarnych i odbywa się równocześnie w Polsce oraz w Niemczech. Jej celem jest umacnianie wizerunku marki, zwiększenie sprzedaży asortymentu świątecznego oraz pozyskanie nowych klientów. Zaplanowane działania obejmują digital, komunikację w social mediach, POS, działania online video i komunikację w gazetkach marki.

Kampania startuje od 3 listopada. To właśnie w tym czasie na klientów czekać będzie szeroki wybór kosmetycznych kalendarzy adwentowych z produktami marek własnych dm i nie tylko.  

- Kalendarze adwentowe cieszą się wyjątkowo dużym zainteresowaniem wśród niemieckich konsumentów, wiemy, że także nasi rodacy chętnie sięgają po ten asortyment. Dla nas to szczególna okazja, by zaprezentować pełną paletę marek własnych dm. Dzięki temu klienci będą mogli je przetestować i znaleźć swoje ulubione marki

- mówi Hubert Iwanowski, Dyrektor Obszaru Marketingu i Zakupów dm w Polsce.

W trakcie kampanii na stronie dm.pl, w aplikacji, w sklepach  i w gazetkach pojawią się pomysły na prezenty dla kobiet i mężczyzn, artykuły dekoracyjne, przepisy na świąteczne wypieki.

- Przedświąteczne przygotowania to szczególny czas w roku, w którym poszukujemy inspiracji prezentowych, skrupulatnie planujemy menu wigilijne i spotkania rodzinne. Nasze życie nabiera zwykle zawrotnego tempa, dlatego zależy nam na tym, by nasi klienci nie musieli zostawiać wszystkiego na ostatni moment, by ten czas składał się dla nich z samych małych chwil radości, jak w haśle naszej kampanii - mówi Iwanowski. - Dlatego już teraz startujemy ze świąteczną ofertą i kampanią dedykowaną polskim użytkownikom. Wierzymy, że to także świetna okazja, by znaleźli nowe, inspirujące pomysły na prezenty i obdarowali swoich najbliższych tym, co najlepsze - dodaje.
Przypomnijmy, że w sklepie internetowym dm.pl obowiązuje darmowa dostawa przy zakupie od 199 zł. Drogeria stale rozszerza swój online’owy asortyment. Już dziś klienci mogą zakupić w e-sklepie ponad 10.000 produktów w 10 kategoriach. Do najpopularniejszych kategorii należą Pielęgnacja i perfumy, Gospodarstwo domowe, Niemowlę i dziecko. Łącznie dm posiada 28 marek własnych, a najbardziej rozchwytywanym produktem we wszystkich kanałach sprzedaży są żele pod prysznic marki własnej Balea.
Za koncepcję kampanii odpowiada niemiecka agencja Oddity wraz z niemieckim oddziałem dm. Zakupem mediów w Polsce zajmuje się  zespół Omni-Channel-Commerce-dmPL, zaś adaptacją kreacji polska agencja Freundschaft. Kampania obejmie działania w sklepie internetowym oraz w sklepach stacjonarnych i odbywa się równocześnie w Polsce oraz w Niemczech. Jej celem jest umacnianie wizerunku marki, zwiększenie sprzedaży asortymentu świątecznego oraz pozyskanie nowych klientów. Zaplanowane działania obejmują digital, komunikację w social mediach, POS, działania online video i komunikację w gazetkach marki.

 

Tagi: Drogerie dm Hubert Iwanowski
Oceń artykuł:

Źródło: Drogerie dm

Drogeria dm startuje z kampanią świąteczną

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.