Delikatesy premium Deli2 powstały w IV kwartale 2020 roku i cały czas realizują plan rozwoju swojej działalności. Do tej pory spółka oferowała swoje produkty w dostawie na terenie Warszawy i w jej okolicach oraz w Łodzi. Zamówienia w tej formie deli2.pl doręcza samodzielnie, za pośrednictwem własnego, specjalnie dostosowanego transportu. Samochody, w których przewożone są produkty e-sklepu, uwzględniają kontrolę temperatury, zarówno w części chłodniczej, jak i suchej. Z początkiem października spółka uruchamia usługę wysyłkową na terenie całego kraju, która będzie realizowana z wykorzystaniem zewnętrznej firmy wysyłkowej UPS.
- Naszym celem jest realizacja kolejnych etapów rozwoju Deli2. W lipcu zwiększyliśmy zasięg o aglomerację łódzką. Obecnie idziemy krok dalej i uruchamiamy naszą ofertę w całym kraju, wykorzystując usługę wysyłkową. Dostawę w takiej formie będziemy realizować we współpracy z zewnętrzną firmą kurierską. Zasady złożenia zamówienia pozostają niezmienne, zwiększy się jednak czas dostawy o jedną dobę niezbędną firmie kurierskiej na dostarczenie paczki w dowolne miejsce w kraju
– mówi Bartosz Kazimierczuk, prezes zarządu Deli2 i Tower Investments.
– Chcemy, aby nasze produkty były dostępne dla konsumentów ze wszystkich stron Polski, dlatego zdecydowaliśmy się uruchomić popularną obecnie ogólnokrajową usługę wysyłkową. Klienci będą mieli możliwość nabyć w naszym e-sklepie produkty, takie jak mięso, ryby, sery, różnego rodzaju przetwory z warzyw i owoców oraz unikatowe dania restauracyjne od Adama Gesslera. Towar przewożony będzie w specjalnych opakowaniach chłodniczych. Z oferty wyłączone będą produkty cukiernicze, warzywa, owoce, jajka, czy pieczywo – dodaje Bartosz Kazimierczuk.
Deli2 oferuje produkty od ponad 30 renomowanych dostawców, m.in. manufaktur, sklepów specjalistycznych, winiarni, piekarni, czy sklepów z żywnością ekologiczną.
Środki na kontynuację rozwoju firmy i dokapitalizowanie bieżących procesów pochodzą z tegorocznej emisji prywatnej Deli2, w ramach której spółka z sukcesem pozyskała 1 mln zł.
- Naszym celem na najbliższe lata jest dotarcie do 10 mln klientów i rozwój platformy sprzedażowej deli2.pl o kolejne kategorie produktów, m.in. produkty chemiczne, kosmetyki. Chcemy, aby w naszym e-sklepie klient znalazł różnorodny asortyment niezbędny każdego dnia. Obecnie oferujemy realizowane samodzielnie dostawy w ciągu 24 h na terenie Warszawy i okolic oraz w Łodzi, jednak w przyszłości chcemy rozszerzyć tę działalność o kolejne aglomeracje: Wrocław, Trójmiasto, Kraków, Poznań, Katowice – mówi Bartosz Kazimierczuk, prezes zarządu Deli2 i Tower Investments. – Rosnące na rynku spożywczym zainteresowanie produktami ekologicznymi, regionalnymi i międzynarodowymi tyczy się także mieszkańców mniejszych miejscowości, których nie obejmuje standardowa dostawa. Chcemy, aby te nietypowe, oryginalne i często niedostępne na co dzień produkty mogły dotrzeć do wszystkich zainteresowanych, dlatego zdecydowaliśmy się, poza tradycyjną dostawą uruchomić także formę wysyłkową, która jest szybka i bezpieczna – podsumowuje Bartosz Kazimierczuk.
W pierwszej połowie września br. Deli2 podpisała list intencyjny z Farmer Direct Sp. z o.o. – właścicielem platformy Lokalny Rolnik, która oferuje świeże i sprawdzone produkty od małych gospodarstw. W ten sposób obie strony negocjują wypracowanie potencjalnego modelu współpracy.