DeeZee i CCC łączą siły na rzecz rozwoju segmentu fast fashion dla młodych klientek

2018-10-29 | 10:45

Po zrealizowaniu uzgodnionych warunków zawieszających, 23 października 2018 w Polkowicach DeeZee i CCC podpisały umowę finalizującą transakcję, w ramach której rozpoczynają współpracę biznesową.

Na podstawie umowy podpisanej z początkiem lipca 2018, Grupa CCC - jeden z największych producentów i sprzedawców obuwia w Europie - za kwotę 13 mln zł objął 51% udziałów w spółce DeeZee, zajmującej się internetową sprzedażą damskiego obuwia. Jednocześnie strony ustaliły warunki dalszego stopniowego zwiększania udziałów CCC, potencjalnie aż do 100% w ciągu najbliższych 5 lat.

Dzięki współpracy w ramach Grupy CCC wraz z premierą kolekcji wiosna/lato 2019 oferta marki DeeZee pojawi się w sieci sklepów stacjonarnych CCC. Koncept „fashion corner” DeeZee ma przyciągnąć młode klientki do sklepów CCC, jednocześnie zwiększając zasięg marki, co pozytywnie wpłynie także na ruch w sklepie internetowym DeeZee.pl.

DeeZee pozostaje marką „fast fashion”, zwiększając zasięg Grupy CCC w segmencie młodych klientek zarówno w kanałach offline jak i online. W ofercie sklepu internetowego DeeZee.pl pojawiła się jedna z modowych marek CCC - Jenny Fairy. Trwają prace nad dalszym rozwojem oferty produktowej oraz poszerzaniem asortymentu marki DeeZee. Strony pracują także nad wypracowaniem kolejnych pozytywnych efektów synergii i uzupełnieniem kompetencji. Celem jest uzyskanie statusu lidera w sprzedaży obuwia z segmentu fast fashion dla młodych klientek.

DeeZee działa na polskim internetowym rynku obuwniczym od 2005 roku i jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych niezależnych sklepów internetowych w tym segmencie. W roku 2017 osiągnęła przychody na poziomie 35 mln zł. Na dużą i ciągle rosnącą popularność serwisu wpływa stała obecność marki w social media (ponad 1,3 mln fanów Facebook, Instagram), utrzymywanie rozległej sieci kontaktów w branży modowej, która przekłada się na obecność w prasie, oraz aktywna polityka marketingowa.

W skład Grupy CCC wchodzą obecnie, oprócz sieci sklepów omnichannel CCC, Grupa Eobuwie i szwajcarska Grupa Vogele. Łączna powierzchnia sieci sprzedaży Grupy CCC wynosi obecnie ponad 680 tys. m2 i liczy 1181 sklepów, w tym ponad połowę za granicą. Sprzedaż za 2017 rok osiągnęła poziom ponad 4,1 mld zł. Grupa CCC obecna jest łącznie w 23 krajach (18 offline i 15 online).

Tagi: CCC DeeZee Fuzje i przejęcia
Oceń artykuł:

Źródło: CCC

DeeZee i CCC łączą siły na rzecz rozwoju segmentu fast fashion dla młodych klientek

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.