Również obroty jakie osiągnęli najemcy w styczniu i lutym br. są wyższe o ponad 5% w porównaniu do obrotów osiągniętych rok temu. To obiecujący wynik, który potwierdza silną pozycję Galerii Askana na rynku.
Jak podkreśla Grzegorz Mroczek, vice president Caelum Real Estate Asset Management -
Początek roku to otwarcie nowych salonów w Galerii Askana, które poszerzyły i wzbogaciły jej ofertę. W lutym został otwarty sklep marki Ryłko a od kwietnia ofertę mody męskiej poszerzył C Club. Dzięki poszerzeniu współpracy z grupą LPP w zakresie długoletnich umów, nowe oblicze zyska obecny w Askanie od 2007 roku salon Reserved, który zostanie powiększony o 30%. Ponadto do grona najemców dołączyły już Sinsay oraz Mohito.
Sukces pierwszego kwartału to również udane akcje marketingowe, które przełożyły się na wyniki galerii. Anna Sip, manager marketingu Galerii Askana podkreśla -
Początek roku to szereg działań różnego typu i skierowanych do różnych grup odbiorców. Znajomość lokalnego rynku i potrzeb mieszkańców okazała się w tym przypadku kluczowa i zaowocowała właściwym doborem stosowanych narzędzi. Wśród nich znalazły się wydarzenia o charakterze modowym, wystawy oraz atrakcje skierowanych do dzieci i młodzieży. Uzupełniły je działania o charakterze społecznym np. cykliczna akcja „Rozliczymy Twój PIT”, w której wzięło udział ponad 1 000 osób.
Wraz z początkiem roku zarządca galerii rozpoczął proces rewitalizacji obiektu, w tym odnowienia i odświeżenia powierzchni wspólnych, dzięki czemu klienci mogą dokonywać zakupów w jeszcze bardziej komfortowych warunkach.
-
Szykujemy się do otwarcia kolejnych dużych salonów w Galerii Askana. Powierzchnia sklepów grupy LPP wzrośnie docelowo do 1 600 m kw. obejmując nowy salon Reserved. W najbliższych tygodniach zostanie także otwarty najnowszy salon Media Expert. Powyższe zmiany i osiągane dotychczas wyniki sprawiają, że o kolejnych miesiącach myślimy z optymizmem – dodał Grzegorz Mroczek.
Tagi: