Dalsze wzrosty w Galerii Askana

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-04-08 | 15:57
Galeria Askana w Gorzowie Wlkp. zarządzana przez Caelum Real Estate Asset Management po udanym 2014 roku wciąż notuje bardzo dobre wyniki. Dynamika liczby odwiedzających jest najwyższa od 2012 roku. W pierwszym kwartale 2015 roku osiągnęła ponad 7% wzrostu w porównaniu do roku ubiegłego.
Również obroty jakie osiągnęli najemcy w styczniu i lutym br. są wyższe o ponad 5% w porównaniu do obrotów osiągniętych rok temu. To obiecujący wynik, który potwierdza silną pozycję Galerii Askana na rynku.
Jak podkreśla Grzegorz Mroczek, vice president Caelum Real Estate Asset Management - Początek roku to otwarcie nowych salonów w Galerii Askana, które poszerzyły i wzbogaciły jej ofertę. W lutym został otwarty sklep marki Ryłko a od kwietnia ofertę mody męskiej poszerzył C Club. Dzięki poszerzeniu współpracy z grupą LPP w zakresie długoletnich umów, nowe oblicze zyska obecny w Askanie od 2007 roku salon Reserved, który zostanie powiększony o 30%. Ponadto do grona najemców dołączyły już Sinsay oraz Mohito.
Sukces pierwszego kwartału to również udane akcje marketingowe, które przełożyły się na wyniki galerii. Anna Sip, manager marketingu Galerii Askana podkreśla - Początek roku to szereg działań różnego typu i skierowanych do różnych grup odbiorców. Znajomość lokalnego rynku i potrzeb mieszkańców okazała się w tym przypadku kluczowa i zaowocowała właściwym doborem stosowanych narzędzi. Wśród nich znalazły się wydarzenia o charakterze modowym, wystawy oraz atrakcje skierowanych do dzieci i młodzieży. Uzupełniły je działania o charakterze społecznym np. cykliczna akcja „Rozliczymy Twój PIT”, w której wzięło udział ponad 1 000 osób.
Wraz z początkiem roku zarządca galerii rozpoczął proces rewitalizacji obiektu, w tym odnowienia i odświeżenia powierzchni wspólnych, dzięki czemu klienci mogą dokonywać zakupów w jeszcze bardziej komfortowych warunkach.
- Szykujemy się do otwarcia kolejnych dużych salonów w Galerii Askana. Powierzchnia sklepów grupy LPP wzrośnie docelowo do 1 600 m kw. obejmując nowy salon Reserved. W najbliższych tygodniach zostanie także otwarty najnowszy salon Media Expert. Powyższe zmiany i osiągane dotychczas wyniki sprawiają, że o kolejnych miesiącach myślimy z optymizmem – dodał Grzegorz Mroczek.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2015-07-25 do 2015-07-26

zobacz więcej informacji o: Galeria Askana

Dalsze wzrosty w Galerii Askana

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.