25. jubileusz to niepowtarzalna okazja do hucznego świętowania. Tak też było w przypadku Dalii, która z okazji swojego ćwierćwiecza zaskoczyła klientów i partnerów ogromem niespodzianek. Jedną z nich była współpraca z Moniką Jurczyk OSĄ, w ramach której marka zaangażowała się w wydanie jej najnowszej książki pt. „Styl bardzo osobisty”. Książka nie tylko uczy, jak odnaleźć własny styl, ale przede wszystkim jak pokochać siebie i swoje ciało.
Siła kobiet
Dalia Lingerie w swojej komunikacji z klientem stawia na wyjątkowość, niepowtarzalność i siłę drzemiącą w każdej kobiecie. Dlatego podjęła współpracę z Moniką Jurczyk OSĄ – pierwszą polską personal shopper. Ta przedsiębiorcza i odważna kobieta w ostatnim czasie zdecydowała się na wydanie książki „Styl bardzo osobisty” w systemie self-publishing. Jako stylistka, podkreśla wagę nie tylko odpowiedniego doboru ubrania do sylwetki, ale przede wszystkim samoakceptacji, dostrzegania swoich zalet i wzmacniania atutów. Książka zawiera szereg przydatnych porad i wskazówek, które pomagają pozbyć się kompleksów i rozbudzać wdzięczność za swoje ciało, a także uświadamiają, że kobiety nie muszą być niewolnicami narzucanych trendów, że mogą czuć się swobodnie we własnej skórze i bez wyrzutów sumienia prezentować swój wyjątkowy, niepowtarzalny styl.
Bielizna bardzo osobista
Dalia, identyfikując się z podejściem OSY do kobiecości, akceptacji siebie i różnorodności stylów, została partnerem jej najnowszej książki. Udostępniła autorce szereg swoich produktów, w efekcie czego powstał rozdział dotyczący doboru bielizny. Wyczerpująco przedstawiony temat może okazać się nieocenioną pomocą dla wielu kobiet, zachęcając jednocześnie do odwiedzenia salonów lub sklepu online, a także przybliża klientom filozofię marki. To jednak nie koniec współpracy z Moniką. W ramach nagrody dla laureatek konkursu urodzinowego Dalii, OSA poprowadziła dla zwyciężczyń warsztaty, podczas których - za pomocą stylizacji - pomagała podkreślić atuty, wydobyć kobiecość i zachęcić do dostrzegania zalet sylwetki. Ponadto uczestniczki otrzymały premierowe egzemplarze swojej książki, wraz z autografem i osobistą dedykacją.
Owocna współpraca
Dalia już od lat współpracuje z OSĄ, a bielizna marki pojawiała się w wielu jej projektach, m.in. w programie „Zmiana pełną parą”, emitowanym w TLC. Dzięki temu, Dalia skutecznie poszerza grono swoich klientów oraz buduje sieć wzajemnego wsparcia. Długotrwała współpraca z zaufaną i doświadczoną influencerką oraz stawianie na niestandardowe działania podkreśla szczerość i autentyczność przekazu marki, co sprawia, iż coraz więcej osób identyfikuje się z wyznawanymi przez nią wartościami.