Czytaj nowy Magazyn Galerie Handlowe – czerwiec-sierpień 2024

2024-06-03 | 08:20

Rola gastronomii w handlu tradycyjnym nie traci na znaczeniu, a jedzenie podczas rodzinnych zakupów jest wciąż nieodłącznym elementem wizyt w centrach i galeriach handlowych. Czy strefa food court w centrum handlowym może stać się elementem przewagi konkurencyjnej, zwiększyć liczbę odwiedzających, zbudować lojalność klientów, wyróżnić obiekt na tle konkurencji i przyczynić się do ogólnego sukcesu centrum handlowego?


 

Naszym priorytetem jest obsługa techniczna i usługi zintegrowane

Firma Atalian Polska, będąca częścią obecnej aż w 19 krajach Grupy Atalian, oferuje partnerom biznesowym całe spektrum rozwiązań z zakresu Facility Management, dostosowanych do potrzeb klienta, w tym trzy główne linie biznesowe tj. usługi techniczne, czystościowe oraz catering. Jak podkreśla w rozmowie z redakcją Rafał Baranowski, Prezes Zarządu Atalian w Polsce – jesteśmy obecni w całym kraju, a naszą największą wartością jest ponad 1300 pracowników. Ponadto czynimy mocne inwestycje w rozwój personelu oraz digitalizację procesów determinujących szybkość i efektywność naszego działania. czytaj więcej


 

FOOD COURT jako kluczowy czynnik konkurencyjności i atrakcyjności centrów handlowych

Gdy konkurencja w branży handlowej jest coraz bardziej zacięta, poszukiwanie nowych sposobów przyciągnięcia klientów staje się niezwykle istotne. Jednym z kluczowych czynników, który może przyczynić się do sukcesu centrów handlowych, jest ich food court. Zapytaliśmy przedstawicieli branży m.in. o to, jakie znaczenie ma strefa food court w obiekcie handlowym dla ogólnej atmosfery i doświadczenia wizyt klientów oraz jakie kroki i innowacje technologiczne są podejmowane przez firmy zarządzające, aby zapewnić różnorodność gastronomiczną i zaspokoić preferencje kulinarne odwiedzających? czytaj więcej


Zapewniamy doznania zakupowe na najwyższym poziomie

Otwarcie 150. perfumerii Douglas w Galerii Starówka Leszno to kamień milowy, który stanowi doskonałą okazję do przybliżenia planów rozwojowych marki. W rozmowie z Magdaleną Przybysz, Dyrektor ds. Ekspansji CEE w Douglas Polska pytamy o strategię i skalę ekspansji, opartą na dogłębnej analizie rynku. Zastanawiamy się także nad wyzwaniami, jakie stawia przed firmą sektor retail, w tym nad nasyceniem centrów handlowych oraz zasadnością kontynuacji ekspansji stacjonarnej. Dowiemy się również, jak Douglas integruje kanały sprzedaży, stawia na omnichannelowość oraz jakie innowacyjne technologie i systemy wdraża, aby stworzyć unikalne doświadczenia dla klientów. czytaj więcej


Naszą główną motywacją jest troska o środowisko naturalne

Eleport jest firmą z estońskimi korzeniami, która została założona w 2016 roku. Przedsiębiorstwo oferuje wizjonerskie rozwiązania w zakresie stacji ładowania EV, planując poszerzyć do końca roku rozbudowę sieci punktów ładowania do 700 w Polsce i tym samym 1350 punktów na wszystkich obsługiwanych rynkach. Jak podkreśla w rozmowie z redakcją Michał Małecki, Chief Revenue Officer w firmie Eleport – proponujemy budowę szybkich stacji ładowania (różnych mocy) i zajmujemy się całym procesem od początku, a nasze stacje ładowania są objęte polisą ubezpieczeniową, co dziś na rynku jest wyjątkiem. czytaj więcej


Stale inwestujemy w rozwój technologii

Reveal Systems dostarcza kluczowych dla biznesu informacji na temat odwiedzających klientów, oferując różnego rodzaju systemy zliczania osób oraz rozwiązania dla inteligentnego parkingu. Jak podkreśla Romana Pindel, Business Development Manager w firmie Reveal Systems – zapewnienie łatwego dostępu do miejsc parkingowych jest dziś jedną z podstawowych usług obiektów handlowych. Dlatego Reveal Systems wprowadza najnowsze innowacje w dziedzinie inteligentnego parkingu, które znacząco ułatwiają korzystanie z parkingów. czytaj więcej


Moc zapachów w biznesie

W świecie biznesu, gdzie konkurencja jest zacięta, a każdy detal ma znaczenie, zapachy stają się niezwykle ważnym elementem kreowania atmosfery. Moc zapachów jest niezwykła: potrafią wywołać emocje, zatrzymać czas oraz uczynić wizytę klienta niezapomnianą. czytaj więcej


Jak nawet mniejsze sieci detaliczne mogą zwiększyć efektywność dzięki RFID?

Wdrożenie technologii RFID przynosi liczne korzyści typowym sieciom detalicznym, od poprawy kontroli nad stanami magazynowymi po zwiększenie szybkości obsługi klienta. Do niedawna na wdrożenie tego typu projektów mogły sobie pozwolić tylko największe marki i sieci detaliczne. Dziś dostęp do tagów, infrastruktury RFID jest już w zasięgu cenowym mniejszych biznesów i mniejszych sieci detalicznych. czytaj więcej


Transzowy model zakupu energii = dywersyfikacja ryzyka

Rynek energii elektrycznej już od dłuższego czasu jest rynkiem zmieniającym się niezwykle dynamicznie. Lata 2020-23 to fala wzrostów. Obecny okres cechuje z kolei duża zmienność cen (notowania TGE dla kontraktów terminowych z dnia na dzień wahają się – osiągając momentami nawet 50 zł różnicy). Są to czynniki w związku, z którymi trudno przewidzieć czy cena w najbliższym czasie spadnie, czy wzrośnie oraz trafić z dobrym momentem zakupowym. czytaj więcej


Trilux zdradza 5 sposobów na to, jak światłem zwiększyć sprzedaż

Rozwiązania oświetleniowe w sklepach mają ogromny wpływ na sposób odbioru towarów przez konsumentów i na podejmowane decyzje zakupowe. Modernizacja oświetlenia to zatem sposób nie tylko na oszczędności na zużywanym prądzie, ale również na zwiększenie obrotów. czytaj więcej


Koncept FAVO DELI & APERO. Rwolucja w gastronomii

W marcu na krakowskim rynku pojawił się nowy gastronomiczno-retailowy koncept Favo, łączący delikatesy z przestrzenią apero, będący jedną z pierwszych tego typu inicjatyw w Polsce. Ten unikatowy projekt jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie konsumentów na nowoczesne, multifunkcjonalne przestrzenie, które oferują więcej niż standardowe zakupy. Czy nowy koncept zrewolucjonizuje rynek polski i wprowadzi na nasze podwórko światowe trendy gastronomiczne? czytaj więcej

Tagi: centra handlowe Magazyn Galerie Handlowe retail
Oceń artykuł:

Fot: Redakcja Źródło: Redakcja

Czytaj nowy Magazyn Galerie Handlowe – czerwiec-sierpień 2024

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.